Відновлення доступу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для цього Вам необхідно звернутися по телефону до Служби підтримки користувачів, пройти ідентифікацію та отримати необхідну інформацію від Оператора.
Телефони Служби підтримки користувачів:
В розмові з оператором попросив його допомогти в відновленні доступу майдельта… Відповідь: зверніться в ваше відділення… нічим допомогти не можемо… Це що таке?
відновити заблокований «Стандартний доступ» до системи «myDelta» є можливість тільки при безпосередньому зверненню до відділення Банку. При собі необхідно мати паспорт.