Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Місяць заблокована картка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Trey 5 січня 2015, 12:50
закінчився гривневий депозит на початку грудня, вдалось вивести 15 тис грн, ще 30 тис не пройшли, і після 5-ти заяв повернули кошти через 3 тижні назад на рахунок, зараз кошти зняти взагалі не можу, картка заблокована і в банкоматах, і через інтернет банкінг
Дельта Банк
Відповідь банку
5 січня 2015, 12:54
Шановний Trey,
повідомляємо, що уточнити дану інформацію по Вашій картці у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі - 1

+
0
Trey
Trey
5 січня 2015, 14:07
#
Я уточняв, відповідь аля — банк вживає всіх заходів… місяць вже
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися