прошу обьяснения?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Можливо я помиляюсь, але схоже на операцію з webmoney. В любому випадку подивіться історію платежів в mydelta, відразу стане все зрозуміло.
Ви ж просили допомогти вивести кошти, от вони Вам і допомагають. Сервіс недобанку покращується з геометричною прогресією.
Або, можливо, це їх нова процесінгова система нарешті запрацювала.
Або, можливо, це їх нова процесінгова система нарешті запрацювала.
- +
- 0
- ольга попова
- 5 січня 2015, 8:18
- #
Нет я ничего не переводила
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
сообщаем, что Merchant Name — название организации в которой было совершено операцию.
Также напоминаем, что уточнить детальную информацию по данной операции у Вас всегда есть возможность следующими каналами связи:
— обратившись в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.