Операція забракована
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Ну вот почему люди идут на сайта минфина только когда проблема возникла, а не до проблемы…
1- не переводите на приват. Сделайте карту виза в любом другом банке.
2- если уже 490 пробовали сегодня, и деньги вернулись обратно, то всё — дневной лимит исчерпан. Пробуйте завтра.
1- не переводите на приват. Сделайте карту виза в любом другом банке.
2- если уже 490 пробовали сегодня, и деньги вернулись обратно, то всё — дневной лимит исчерпан. Пробуйте завтра.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
рекомендуємо для перевірки причини не успішної операції переказу звернутися наступними каналами зв'язку з Банком:
— В Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.