Мінфін - Курси валют України

Встановити

Потрійне зняття з карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ViktorV 26 грудня 2014, 18:36
Тільки що, в 17:33 26.02.2014 спробував розрахуватись картою VISA в універсамі Сільпо на суму 68.00 грн. Термінал щось довго жував, нічого не виплюнув, а мені прийшло 3(три) смс-ки про успішне зняття три рази по 68 грн. Касир сказала, що проплата не пройшла. За даними myDelta з рахунку знято три рази по 68 грн. Прошу розібратись і повернути мені кошти. Тільки не треба в відповідях від банку писати: зверніться на гарячу лінію, на e-mail-и і тому подібне. На гарячій лінії вислухав 2 хвилини реклами, а потім — немає вільного оператора. На e-mail-и і через myDelta написав з указанням номера картки.
Прекрасно працює нова процесингова платформа!
Дельта Банк
Відповідь банку
27 грудня 2014, 10:34
Шановний ViktorV,
в разі неуспішної операції, кошти повинні бути повернені на Ваш рахунок на протязі трьох робочих днів.

Коментарі - 12

+
+2
1954 P
1954 P
26 грудня 2014, 18:44
#
Это старая платформа, Когда перейдут на новую такого не будет.
+
0
sureshik
sureshik
26 грудня 2014, 18:53
#
Такого «чого» не буде, такого банку?
+
0
tanya 75
tanya 75
26 грудня 2014, 18:53
#
Расчиталась в сильпо 18 -00 400 гр виза максим
+
0
hfbcf505
hfbcf505
26 грудня 2014, 18:54
#
В данном случае разбираться должен магазин. Аналогичная ситуация год назад была у коллеги по работе. Деньги вернули на карту.
+
0
ViktorV
ViktorV
26 грудня 2014, 19:07
#
А при чем здесь магазин? У него не сработал терминал. Чека нет. Подписи клиента или ввода пин-кода нет. Я сам видел, как кассир вводила сумму и проводила карту через терминал только один раз. Пришлось оплатить товар картой другого банка. Оплата прошла без проблем.
+
0
hfbcf505
hfbcf505
26 грудня 2014, 19:19
#
Тогда чек был, но проплата прошла дважды с разницей в несколько секунд.
А Вы проверьте остатки по карте в личном кабинете, возможно фактически деньги не сняты.
Пишу это не просто так. Сталкивалась с ситуацией когда банкомат деньги не выдал, СМС пришла, что деньги сняты, но фактически сумма списана не была. Тем не менее было заполнено множество бумажек в банке и получен официальный ответ. Речь идет о сумме 8000грн.
+
0
ViktorV
ViktorV
26 грудня 2014, 20:02
#
Деньги по данным myDelta сняты. Остаток счета уменьшился. Суммы (все три) висят на заблокированных.
+
0
AllaMl
AllaMl
26 грудня 2014, 20:12
#
Мені здається що це вина магазина, як писали вище в мене була схожа ситуація коли після трьох спроб продавець сказала що гроші не знялись, а десь через 3 години прийшла смс що гроші зняті в потрійному розмірі…
До речі пін- код в багатьох магазинах не завжди потрібно вводити для оплати…
+
0
pmn19
pmn19
26 грудня 2014, 20:13
#
Раньше суммы висели в заблокированных до 3-её рабочих дней, а потом возвращались (так было ещё в ноябре)… как сейчас, с учетом общей ситуации в банке, уточняйте.
+
0
jusever
jusever
26 грудня 2014, 20:29
#
Обычно в конце месяца заблокированные суммы, не подтвержденные магазином возвращаются обратно на карту
+
0
sureshik
sureshik
27 грудня 2014, 11:04
#
Шановний ОТВЕТ БАНКА, правильно писати не «на протязі », а «протягом»!
+
0
ViktorV
ViktorV
29 грудня 2014, 9:36
#
А гроші повернулись. Напевно переписка тут подіяла. Тому що на заблокованих ще є інша сума, а цих три платежі зникли і гроші повернулись на рахунок. Дякую банку за оперативність.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися