Мінфін - Курси валют України

Встановити

Брала кредит

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Оксана Жданова 22 грудня 2014, 10:35
У червні 2013 року брала кредит 10000, треба було 3000, але працівниця банку сказала, що можна тільки 10000 (БРЄД)! Я зняла тільки 3000, потім до жовтня платила те, що приходило в смс + своє (разом 350), у грудні зняла ще.Також у грудні банк забрав 6000, не попередивши, коли я подзвонила, сказали що зменшили ліміт.Все добре, я і далі гасила по 350 грн., смс приходила з сумою 237 грн. У жовтні АВТОМАТИЧНО (Я ТАК ЗАВЖДИ ГАСИЛА ЧЕРЕЗ ПРИВАТ) не зняло 350 грн, я прийшла в банк Приват, потім в Аваль, бо Дельта у нас немає, тож хотіла сама погасити у касі. НЕ МОЖЛИВО, так як рахунок ЗАБЛОКОВАНО, таке видавало у компі в банку. А у листопаді я погасила 550, думала, що вистачить, так як смс 237 на 2 місяці… але почали телефонувати з ьанку та говорити, що я винна ще 108 грн!!! За що???!!! Я не з своєї вини не заплатила у жовтні,і доречі я писала на емайл у Дельта банк, телефонувала їм, а мені сказали що то мої проблеми,і я маю заплатити, або їдь у Вінницю в відділення банку, а це 175 км!!! І від тоді весь листопад-грудень мені дзвонять сплатити ШТРАФ!!! А за що я його маю платити? Спеціально закрили рахунок,і нарахували ШТРАФ. КРУТО!.. Що робити? Я згідна у грудні заплатити стандартні 237 грн, те що в смс, але ніяких штрафів, я не ЛО....!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
22 грудня 2014, 10:53
Шановна Оксана Жданова,
звертаємо Вашу увагу, що всі нарахування та списання відбуваються в суворій відповідності з Договором кредитування, який був укладений між Вами та Банком.
Якщо Ви не згодні з даними нарахуваннями — рекомендуємо надати в Банк відповідну заяву. Банк розгляне Ваше звернення в індивідуальному порядку і надасть відповідь.
Зазначена заява є можливість надати будь-яким зручним способом:
— Факс: 0-44-496-36-87;
— E-mail: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua;
— Відправити поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
Дякуємо за питання!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися