Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк ..!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tetrier 21 грудня 2014, 18:24
С 24.10.2014 Дельтабанк игнорирует неоднократные обращения по факту исчезновения денег при переводе pay2you, обращения на горячую линию по телефону также по электронной почте не имеют никакого ответа уже более 50 дней. В отделениях банка говорят что обращайтель только на горячую линию, мы не уполномочены решать вопроси по pay2yoy. Обращение на шт Код транзакции 794635. Все подробные данные, номера карт и т.д. записываются сотрудниками и все- мы Вам перезвоним… Это как, просто украли деньги и все?
Обращения от 5.12.2014 на info@deltabank.ua и help@deltabank.ua также полностью проигнорированы банком.
Закон України Про звернення громадян.

Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

Звернення розглядаються i вирiшуються у термiн не бiльше одного мiсяця вiд дня їх надходження, а тi, якi не потребують додаткового вивчення, — невiдкладно, але не пiзнiше п'ятнадцяти днiв вiд дня їх отримання. Якщо в мiсячний термiн вирiшити порушенi у зверненнi питання неможливо, керiвник вiдповiдного органу, пiдприємства, установи, органiзацiї або його заступник встановлюють необхiдний термiн для його розгляду, про що повiдомляється особi, яка подала звернення. При цьому загальний термiн вирiшення питань, порушених у зверненнi, не може перевищувати сорока п'яти днiв.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термiн розгляду може бути скорочено вiд встановленого цiєю статтею термiну.
Звернення громадян, якi мають встановленi законодавством пiльги, розглядаються у першочерговому порядку.
Дельта Банк
Відповідь банку
21 грудня 2014, 18:45
Уважаемый tetrier, для уточнения данной информации рекомендуем воспользоваться следующими каналами связи с Банком:
— Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— с помощью функционала «Запит до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine);
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися