Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кліент-банк - статус платіжного доручення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ddkyiv 19 грудня 2014, 11:58
Що означає статус платіжного доручення «Відкладений»?
Дельта Банк
Відповідь банку
19 грудня 2014, 12:21
Шановний ddkyiv, для уточнення інформації з даної операції і вирішення Вашого питання по суті рекомендуємо скористатися наступними каналами зв'язку з Банком:
— В Контакт-Центр Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95;
— За допомогою функціоналу «Запитів до Банку» в СДБО «myDELTA»;
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі - 1

+
0
ddkyiv
ddkyiv
19 грудня 2014, 12:25
#
Якби мені дали відповідь за означеними адресами чи безпосередньо в клієнт-банку (там є така можливість), я б тут не питав. Дозвонитись на гарячу лінію вдень неможливо, а вночі відповіді дають тільки фізичним особам. Тому буду вдячний за відповідь тут.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Кліент-банк - статус платіжного доручення