консультация
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Вкладчик Дельта
- 18 грудня 2014, 15:11
- #
А Вам скретч-карту давали? Я уже писал одному товарищу, что если с оформлением счёта давали скретч-карту (там пароль для интернет-банкинга), то с ней (и если при этом же, во время оформления счёта Вам сразу дали договор на обслуживание по интернет-банкингу, в нём логин даётся), и с логином, быстро входишь. А так, через регистрацию, я тоже не мог войти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
выдает сообщение, следующего содержания:
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (951cbc08)
Администраторы, поскажите, пожалуйста, выход из сложившейся ситуации.
— в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95;
— посредством скайп-телефонии (deltabank_ukraine).