Пропали детские деньги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
29.11.2014 перечислила детские деньги через MyDelta на карту другого банка, поскольку с карты Дельты ни снять, ни рассчитаться в магазине не смогла. В тот же деньги заблокировали на счету, через три дня статус операции «проведен», но на карту они так и не зачислились, реквизиты были указаны все правильно (я сама банковский сотрудник).
Подскажите, пожалуйста, как я могу забрать деньги моего ребенка?
для проверки информации просьба уточнить № счета, с которого отправлялся платеж, а также сумму платежа на электронный адрес нашего Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.