Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк привласнив мої кошти!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
IrynaM 11 грудня 2014, 10:28
Досить лояльно ставилась до банку! Старалась розуміти ліміти, проблеми з готівкою і т.д. до останнього випадку! А справа ось у чому 22.11. хотіла перекинути гроші в сумі 4500 грн. з однієї моєї картки на іншу гроші з картки списались, прийшло повідомлення що операція успішна і все, вони пропали! Тут жп подзвонила на гарячу лінію вони менв сказали що сталась технічна помилка, гроші не списані вони просто заблоковані на рахунку і що все вирішиться до кінця дня, так вот їхній день я так розумію досі нп закінчився!!! Я зверталась безліч раз на гарячу лінію вони відповідали що найближчим часом все вирішиться, в запиті до банку через систему My delta взагалі відписали що ніяких списань не було, а коли я їм пояснила ситуацію почали крутити головв щоб я їм сканкопію заяви скинула і паспорта, бо без того аони не можуть розглядати дане питання! Я терпляче чекала поки були ще якісь кошти! Все, гроші закінчились, я собі не уявляю навіть за які гроші я маю купити наступну банку сумвші для малюка!!! Чому Дельта банк дозволяє собі привласнити гроші дані мені державою???? І саме цікаве, що прийшла виписка про рух коштів, там операції на суму 4500 взагалі немає і показано що гроші в мене на рахунку!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
11 грудня 2014, 13:37
Шановна IrynaM,
повідомляємо, що уточнювати будь-яку фінансову інформацію по Вашому рахунку у Вас завжди є можливість наступними каналами зв'язку:
— зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
— за допомогою функціоналу «Запит до банку» через СДБО «myDELTA» (при наявності Стандартного доступу);
— через форму зворотнього зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— за допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— надіслати лист на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі - 2

+
0
Mrklient
Mrklient
11 грудня 2014, 10:32
#
У них ограничение 2500. Звоните на коллцентр, отменяйте, оно висеть у них долго будет. А потом бросайте частями.
+
0
IrynaM
IrynaM
11 грудня 2014, 14:13
#
Шановний Дельта банк я вже зверталась всіма можливими способами, але вам здається начхати як на ваших клієнтів так і на те що ви порушуєте законодавство, як і на те що ви привласнили гроші які мені дала держава для моєї дитинки! Щиро надіюсь на розуміння і на вирішення проблеми найближчим часом! Або до зустрічі в суді! Ви своєю поведінкою втрачаєте останніх клієнтів! Самі ж рубаєте гілку на якій сидите! P.S після даної ситуації загітувала всіх знайомих перевести свої підприємства на обслуговування в інші банки!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися