Чому мені заблокували обліковий запис?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
У меня в прошлую пятницу тоже заблокировали, я вводил верный пароль, а система писала что не верный. По ходу или глюк или спецом так делают тем кто деньги активно выводит переводами на другие карты
Можете не звонить, там скажут идти в отделение, так что можете сразу идти
Можете не звонить, там скажут идти в отделение, так что можете сразу идти
- +
- 0
- captainJack
- 30 листопада 2014, 23:06
- #
Идите завтра в отделение. Вам сразу восстановят пароль. Это мгновенная операция.
Да, такое у меня уже не в первый раз. Но до сих пор, я так и не получила ответ после первого блокирования, по какой причине?
- +
- 0
- tiesto2014
- 30 листопада 2014, 23:44
- #
Мда! а по СМС вони пароль відновити не можуть, та? доречі! спробуйте пройти форму «забув пароль» — може ресетнуть і вишлять на мобільний новий пароль. зрештою, у відділенні мабуть зроблять те саме. ше одна розводка, щоб потягнути час.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ваш обліковий запис заблоковано. Зателефонуйте будь ласка, в Банк по телефону 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95.
ПАРОЛІ НЕ ВІРНІ НЕ ВВОДИЛА!!!
для возобновления доступа в СДБО «myDELTA» необходимо обратиться в отделение Банка для получения скретч-карты с новым паролем для входа в Систему.
Спасибо за обращение.