Мінфін - Курси валют України

Встановити

Брехня у call-центрі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dakko 20 листопада 2014, 12:56
Працівники Call-центру свідомо чи несвідомо брешуть. Факти:
1. Перша брехня. Нещодавно був встановлений Дельта-банком ліміт на розрахунки у інтернеті на 500 грн. (законно чи ні, то окреме питання. Нехай мені логічно пояснять на якій підставі обмежується моє право користуватись моєю ж зарплатою з зарплатної картки). Не знаючи про це, я намагався зняти доступну мені суму у 800 грн. через банкомат мережі «Атмосфера». Звісно мені це не вдалось — шляхом підбору суми готівки вдалось зняті ті самі 500 грн. Не знаючи про ліміт, я телефоную у кол-центр. Там мені пояснюють, що проблема у банка-енквайєра, що є СВІДОМОЮ і НАХАБНОЮ БРЕХНЕЮ.
2. Друга брехня. Телефоную у кол-центр з проханням встановити ліміт на розрахунки у інтернеті та зняти перевірку коду. Питаю — ліміт (нині 900 грн.) включає розрахунки у торговельних мережах карткою? Відповідають, що ні, платежі карткою у торгівлі окремо, ліміт на інтернет-платежі окремо. Насправді це виявляється БРЕХНЕЮ.
3. Третя брехня. Якось намагаюсь розрахуватись карткою у продовольчому магазини, де робив це не один десяток разів. У цей день ні платежів, ні знімання готівки з картки не робив. При спробі розрахунку — відхилення авторизації. Телефоную у кол-центр. Мені заявляють, що у них відсутня інформація щодо моїх спроб користування карткою у вказаний день. Що є черговою БРЕХНЕЮ.
Висновок — тікайте всі хто може від цього банку (на жаль не можу це зробити сам — заплатний проект не я у ньому розміщував). Якщо банк займається таким дрібним шахрайством, то він точно доживає остання дні.

Коментарі - 3

+
0
happysmile
happysmile
20 листопада 2014, 13:02
#
Ви можете без проблем змінити банк, передбачено ст. 24 закону України «Про оплату праці».
Щоб отримувати зарплату на іншу картку, працівникові необхідно принести в бухгалтерію реквізити рахунку в будь-якому іншому банку і написати заяву про бажання отримувати заробітну плату за вказаними реквізитами.
+
0
Алексей Яхно
Алексей Яхно
20 листопада 2014, 15:57
#
>Друга брехня. Телефоную у кол-центр з проханням встановити ліміт на розрахунки у інтернеті та зняти перевірку
>коду. Питаю — ліміт (нині 900 грн.) включає розрахунки у торговельних мережах карткою? Відповідають, що ні,
>платежі карткою у торгівлі окремо, ліміт на інтернет-платежі окремо. Насправді це виявляється БРЕХНЕЮ.
А вот это как раз не брехня. Чистейшая правда — лимиты на расчеты в интернете не имеют отношения к расчетам в торговых сетях. Так было у них последний год уж точно, пока я их был их клиентом. И сейчас между прочим лимит на расчеты в интернете они поставили ноль (по-крайней мере для карт «Кредитная карта №1 XL»), а лимит на расчеты в торговых сетях — действительно 900 грн.
+
0
dakko
dakko
20 листопада 2014, 17:31
#
Ага, розкажіть мені. Я особисто підрахував за чеками та проплатами через інет свої витрати у той день. Вийшло 898 грн. З яких 780 були через інтернет. За логікою кол-центру я міг би сплатити ще близько ста гривень. Я теж так спочатку думав. Вирішив поповнити через інет рахунок стільникового оператора — дзуськи. Двічі відхилення платежу. У кол-центрі сказали, що проблема у банка іншої сторони (улюблена відмовка). При них спробував ще раз — фіг. Після цього кол-центр сказав, що проблема у платіжному сайті. Після чого я післав їх подалі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися