Мінфін - Курси валют України

Встановити

Порушення законодавства України

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Наталия Шепель 14 листопада 2014, 10:52
27 жовтня 2014 року мною, громадянкою м. Запоріжжя, Шепель Наталією Олександрівною, було створене платіжне доручення в іноземній валюті для фізичної особи, для переказу грошей з мого рахунка, відкритого у АТ «Дельта банку», на мій рахунок в іншому банку. Згідно статті 8 Закону України Про платіжні системи та переказ коштів в Україні від 05.04.2001 № 2346-III, п. 8.1. Банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження та п. 8.4. Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, АТ «Дельта банк» мав здійснити переказ до 30 жовтня 2014 року. Через те, що переказ не було здійснено, я написала заяву на ім’я Голови Ради Директорів АТ «Дельта банк» з вимогою надати пояснення через що не було здійснено платіжне доручення. Відповіді я не отримала.
Через затримку проведення платіжного доручення я понесла грошові витрати. А саме: я сплатила комісію банку 27 жовтня у розмірі 3% від суми грошового переказу в національній валюті(курс гривні відносно долара США був встановлений НБУ — 12.95грн. за 1 дол. США). Через затримку проведення платіжного доручення та зростом курсу національної валюти відносно долара США, я повинна доплатити гроші на комісію, адже 6 листопада офіційний курс НБУ складає вже 15.56 грн за 1 долар США.
Зважаючи на вищезазначене прошу прийняти мою заяву до розгляду та прошу вжити заходів до усунення порушень закону і притягнення у встановленому законом порядку до відповідальності винних осіб.
Така ж сама заява вже лежить у прокуратурі м. Запоріжжя та відправлена до НБУ.
З повагою, ошуканий вами клієнт, Шепель Н.О.!
Дельта Банк
Відповідь банку
14 листопада 2014, 12:37
Шановна Наталия Шепель,
Банк робить все можливе для відправки платежів в максимально стислі терміни. Також прохання уточнити Ваші контактні дані на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua.
Дякуємо за звернення.

Коментарі - 3

+
0
aconis
aconis
14 листопада 2014, 11:04
#
А деньги вы все таки получили в другом банке или нет?
+
0
Наталия Шепель
Наталия Шепель
14 листопада 2014, 12:38
#
Нет, до сих пор не проведен платеж!
+
0
aconis
aconis
14 листопада 2014, 13:28
#
Они их скорее всего и не проведут. говорят что деньги висят 30 дней на транзитном счете дельты, а потом возвращаются обратно на ваш счет.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися