Жалюгідна робота банку та працівників!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я — постійний клієнт з 2008року.
Дозвольте мене не запевняти, «що співробітниками Банку приймаються необхідні заходи для безперебійного забезпечення наявності коштів як у банкоматах, так і у касах Банку.»
Тому, що я за тиждень дзвонив у відділення і попросив заздалегідь підготувати мені на сьогодні необхідну суму, мене внесли у відповідні списки, і сьогодні мене переконували, що я є в тих списках.
Але Ваші працівники НІЧОГО не зробили, щоб забезпечити наявність коштів.
Свої гроші я так і не отримав, а день змарнував.
запевняємо Вас, що фахівці Банку роблять все необхідне для врегулювання ситуації. Без уваги наших співробітників не залишається жоден Клієнт Банку, тому зі свого боку ми передали інформацію до відповідного підрозділу Банку для вирішення запитання.
Дякуємо за звернення.