Мінфін - Курси валют України

Встановити

Консультанти call-центру не можуть навіть озвучити інформацію, що є на сайті, не знають продуктів банку, терміни виконання підключення-відключення послуг

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
promen 16 жовтня 2014, 16:16
Звонок в call-центр з Ірпеня 04597….60/ Приблизно від 15.00 до 15.45.
Дякую VitalyK та AntonSemenchuk за коментарі по сервису «Нова розстрочка». Ви — експерти.
Співробітники банку! Розробіть регламент терміну підключення — відключення послуг, надання відповідей на звернення клієнтів і опублікуйте його на сайті.
Дельта Банк
Відповідь банку
17 жовтня 2014, 7:22
Шановний promen,
з метою покращення якості обслуговування просимо вказати повний номер телефону, з якого Ви звертались до Контакт-Центру Банку.

Коментарі - 1

+
0
magistralchimik
magistralchimik
16 жовтня 2014, 17:52
#
К сожалению не только в дельте такая ситуация с колл-центром. иногда звонишь, берет трубку РБЕНОК, что-то мямлит, толком ответить не может, долго ищет ответ, и в результате общие фразы по скрипту и мало конкретики.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Консультанти call-центру не можуть навіть озвучити інформацію, що є на сайті, не знають продуктів банку, терміни виконання підключення-відключення послуг