Про відключення сервісу «Нова розстрочка» та перевести суму 1181грн.в пільговий період 55 днів та повернути cash-back
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Гашення кредиту — 08.10.14р.
Дата проведення операції за рахунком — 08.10.14р.
В той же день 08.10.14р. (середа) я здійснила покупку на суму 1181грн.
13.10.14р. я отримую СМС, що мені оформлена розсрочка на карту. Чому так пізно? Пройшло 3 робочих дня. Суми на моїй кредитній картці було достатньо, щоб погасити цю покупку. Із роз«яснень на сайті банку: Якщо операція відповідає умовам сервісу «Нова розстрочка», Ви протягом дня отримаєте СМС — повідомлення щодо успішного оформлення розстрочки на картку із зазначенням суми щомісячного рівного платежу.
Про підключення сервісу «Нова розстрочка» 02.10.2014р. я не була поінформована ні СМС, ні на e-mail.
Банк прислав СМС тільки через 5 днів після здійснення покупки, тому я не вважаю правомірним підключення данної послуги і відмовляюсь від неї сьогодні і назавжди.
Прошу перевести суму 1181грн., на яку я здійснила покупку в торгово-сервісній мережі 08.10.14р. в пільговий період 55 днів згідно тарифів по моїй кредитній картці, встановити дату погашення до 25.11.14р. та повернути cash-back в той термін та в тому розмірі, що передбачено тарифами. Кредитна картка №1 ЕВОЛЮЦІЯ XL (World) – неіменна.
Ці кошти помилково пішли в програму «Нова розстрочка» та розбились на 24 місяці, про що мені прийшло СМС 13.10.14р., хоча операція на суму 1181грн. була здійснена 08.10.14р. (середа).
Звернення від 14.10.14р. зареєстровано за № 2470105, від 13.10.14р. зареєстровано за № 2467326. Відповідей нема. Економіст Ірпінського відділення Зюзя Є.О. сказав, що заяви розглядаються 30 днів. В чому проблема відключити за день-два непотрібний сервіс?
Як подовжувати депозит, так за тиждень до його закінчення сподіваєтесь на плідну співпрацю.
Давайте плідно співпрацювати: сьогодні віідключить сервіс «Нова розстрочка» і поверніть cash-back в той термін та в тому розмірі, що передбачено тарифами по моїй кредитній картці.
информация зафиксирована и передана в ответственное подразделение Банка для проверки информации и урегулирования вопроса. По факту получения результатов Вас обязательно проинформируем дополнительно.
Благодарим за обращение.