проблемы в mydelta
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
выскакивает сообщение:
«Помилка
Технічна проблема. Будь ласка, зверніться в клієнтську підтримку банку 0 800 500 600 або 0 44 428 95 95. (a25825f8)»
точно такое же сообщение выбрасывает при попытке зарегистрировать е-мейл (pomprok@online.ua)
информируем, что для перевода средств в СДБО «myDELTA» необходимо чтобы был активный пластик. Так как Вы инициировали перевыпуск данной карты, то на данный момент карта Visa у Вас не активна. После активации карты MasterCard у Вас будет возможность провести указанную операцию.
Спасибо за обращение.