Мінфін - Курси валют України

Встановити

Пройшло 10 днів!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
VIPclDB 20 вересня 2014, 18:12
Шановне керівництво Дельта банку!
Під моїм зверненням від 15.09.14 на форумі: minfin.com.ua/company/delta-bank/review/42999/
стоїть така стандартна відписка:

Шановний VIPclDB,
ми зафіксували Ваше звернення і передали інформацію в профільний підрозділ Банку. За фактом отримання результатів — з Вами додатково зв'яжуться відповідальні співробітники.
Вибачте за незручності.

Ще раз нагадую вам: моє звернення у Київському відділенні №10 зареєстровано за номером 2391806 від 10.09.2014 року.
ЧИМ так займаються у вашому «в профільному підрозділі Банку», що навіть через 10 днів від вас ні слуху, ні духу? КОЛИ ви надасте мені відповідь на моє звернення?
Дельта Банк
Відповідь банку
20 вересня 2014, 18:29
Шановний VIPclDB,
запевняємо Вас, що Ваше звернення не залишилося без уваги наших співробітників. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб максимально наблизити позитивне вирішення Вашого запитання.
Дякуємо за звернення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися