Мінфін - Курси валют України

Встановити

Несправедливе ставлення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
flauvers 17 вересня 2014, 21:13
Добрий вечір. Я маю кредит у Вашому банку, сплачувала вчасно. Відбулися форс-мажорні обставини і я втратила роботу, зараз офіційно маю статус безробітної. Двічі зверталася заявою до Правління банку переглянути мій кредит і надати реструктуризацію. Банк відмовив. Я не відмовляюсь сплачувати. Я прошу зміни по договору, а саме, реструктуризацію кредиту.
Звертаюся, до Правління банку, чому, таке негативне ставлення до людини, до клієнта. Якщо країна і банк потрапляють у форс-мажорне становище, переглядається договір і змінюються умови. Чому, коли клієнт Вашого банку попадає в форс-мажорне становище, а саме, зміна життевої позиції, банк відповідає «ЦЕ Ваші проблеми!».
Скажіть будь-ласка, як можна надалі Вам вірити і з Вашим банком співпрацювати. Повна ненадійність, і зневага до клієнта!!!
Прошу правління банку, переглянути мій договір і змінити умови, а саме надати реструктуризацію кредиту, в зв'язку зі зміною мого життевого становища, ФОРС-мажорні обставини у клієнта. Дякую, маю надію отримати відповідь.
Дельта Банк
Відповідь банку
18 вересня 2014, 0:31
Шановна flauvers,
в описаній ситуації рекомендуємо повторно подати звернення з указаним Вами проханням. Дозвольте відмітити, що кожне звернення Клієнта розглядається в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення.

Коментарі - 1

+
0
Ryzhov
Ryzhov
17 вересня 2014, 22:20
#
Запевняю Вас цьому банку наплювати на Ваші форс мажори, їм на всіх наплювати, зараз вони напишуть щоб Ви скинули на імейл свої данні, для урегулювання, потім це все полетить у спам, і Ви далі залишитесь зі своїми проблемами!!! Від всієї душі бажаю Вам сил і найскорішого вирішення цього питання, але впевненний що воно не вирішиться банком. Бажаю Вам як найскорше знайти роботу. З Повагою Ryzhov!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися