Несправедливе ставлення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звертаюся, до Правління банку, чому, таке негативне ставлення до людини, до клієнта. Якщо країна і банк потрапляють у форс-мажорне становище, переглядається договір і змінюються умови. Чому, коли клієнт Вашого банку попадає в форс-мажорне становище, а саме, зміна життевої позиції, банк відповідає «ЦЕ Ваші проблеми!».
Скажіть будь-ласка, як можна надалі Вам вірити і з Вашим банком співпрацювати. Повна ненадійність, і зневага до клієнта!!!
Прошу правління банку, переглянути мій договір і змінити умови, а саме надати реструктуризацію кредиту, в зв'язку зі зміною мого життевого становища, ФОРС-мажорні обставини у клієнта. Дякую, маю надію отримати відповідь.
в описаній ситуації рекомендуємо повторно подати звернення з указаним Вами проханням. Дозвольте відмітити, що кожне звернення Клієнта розглядається в індивідуальному порядку.
Дякуємо за звернення.