Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відповідь на Хамське ставлення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
flauvers 3 вересня 2014, 16:08
Добрий день, якщо Ви рахуєте що дзвінки з боку відповідальних співробітників Банку, здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком, а відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, то ми «далеко» підемо, якщо в такій формі спілкуватися з клієнтом прописано в Вашому Статуті Банку. Ви не порушуете норм чинного законодавства України?
Отже, хамське ставлення, погрози, образи, в досить грубій формі, принизливе ставлення Пана Володимира Миколайовича до мене і до моєї сім'ї, рахується не порушення чинного законодавства України?!
Ви знаєте, я дуже жалкую, що я як клієнт Вам повірила, і зараз з Вами співпрацюю.
Я маю, надію, що клієнти Вашого Банку бачитимуть мої звернення і не зроблять помилки в майбутньому. Ми все ж таки, прагнимо до Европи, але бачу, ще «деяким» дуже далеко.
А Вам, ГАНЬБА!!!
Дельта Банк
Відповідь банку
3 вересня 2014, 16:24
Шановна flauvers,
Ваше звернення прийнято до уваги.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Відповідь на Хамське ставлення до клієнтів