Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отвратительное отношение банка к своим клиентам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
bezygla 26 серпня 2014, 16:11
З травня місяця не можу отримати кошти з поточного рахунку, щоденно чую відповідь «приходьте завтра». 01.08.2014 після двомісячних безнадійних намагань отримати кошти з поточного рахунку в долларах США я звернулася до відділення Дельта Банку (м. Кременчук, вул. Пролетарська, буд. 22/13) з письмовим зверненням відповідно статті 4-6 Закону України «Про звернення громадян» щодо отримання грошових коштів з поточного рахунку в долларах США. Заяву було прийнято до розгляду. 15.08.2014 не отримавши коштів і відповіді, що порушує статтю 20 вищезазначеного закону я звернулася до відділення банку за роз'ясненнями. У відділенні банку мені відмовилися давати будь-які письмові пояснення посилаючись на відсутність компетенції, проте відповідно статті 15 відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви або відповідно статті 7 в термін не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що
повідомляється громадянину, який подав звернення. Невиконання вищеперелічених статей накладає відповідальність відповідно статті 24, 25 Закону України «Про звернення».
На 26.08.2014 я не отримала ні коштів, ні компетентної відповіді щодо перелічених порушень, кінцевого терміну отримання коштів, що повинні були підтримуватися банком на поточному рахунку з травня місяця. Лише відписки, які не містять жодного натяку на відповідь саме мені. Подібна поведінка зводить на нівець прагнення стабілізувати банківську систему і викликає лише бажання більш ніколи в житті не позміщувати кошти в банку. Маю вклади в іноземній валюті в інших банках, ніяких проблем з поверненням коштів не було
Дельта Банк
Відповідь банку
26 серпня 2014, 16:19
Шановна bezygla,
для врегулювання піднятого Вами запитання прохання надіслати на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку).
Заздалегідь вдячні.

Коментарі - 1

+
0
bezygla
bezygla
27 серпня 2014, 8:33
#
Никакой работы по обращению банк не проводит, одни отписки, полная чушь
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Отвратительное отношение банка к своим клиентам