Отвратительное отношение банка к своим клиентам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
повідомляється громадянину, який подав звернення. Невиконання вищеперелічених статей накладає відповідальність відповідно статті 24, 25 Закону України «Про звернення».
На 26.08.2014 я не отримала ні коштів, ні компетентної відповіді щодо перелічених порушень, кінцевого терміну отримання коштів, що повинні були підтримуватися банком на поточному рахунку з травня місяця. Лише відписки, які не містять жодного натяку на відповідь саме мені. Подібна поведінка зводить на нівець прагнення стабілізувати банківську систему і викликає лише бажання більш ніколи в житті не позміщувати кошти в банку. Маю вклади в іноземній валюті в інших банках, ніяких проблем з поверненням коштів не було
для врегулювання піднятого Вами запитання прохання надіслати на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку).
Заздалегідь вдячні.