Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми при знятті готівки з доларового рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
roman30 16 серпня 2014, 19:01
Зникає довіра до даного банку. 05.08.2014 прийшов до відділення банку зняти готівку в доларах (1000$). Сказали, що не було інкасації, необхідно раніше замовляти готівку. Я замовив, сказали, щоб підійшов 08.08.2014, можна буде зняти. На вказану дату я зявився у відділення, сподіваючись отримати свої гроші, але як сказали мені, доларів не маємо і не знають, коли будуть. Телефоную на гарячу лінію Дельта Банку, і повідомили, що необхідно, щоб була написана письмова заява на зняття готівки, а не проста бумажечка на якій записали моє прізвище і суму. Після цього, написавши письмову заяву (13.08.2014) на замовлення готівки в касі, я зателефонував на гарячу лінію даного банку, щоб вони зареєстрували моє звернення, що банк відмовляє у видачі готівки. У відповідь мені повідомили, що протягом дня надійде смс з інформацією про мою письмову заяву, якщо ні, то у такому випадку знову зателефонував на гарячу лінію Дельта Банку і вони посприяють цьому. Але на цьому мої проблеми не закінчилися, смс я так і не отримав. Знову телефоную на гарячу лінію (14.08.2014), і говорять вже інше, що не має готівки у касі т.д. і т.п. При розмові із співробітниками банку, просто розумію, що мене обманюють, і тянуть час, а гроші потрібні вже терміново. При чому тут, що не має готівки у касі??? я замовляв, і вона повинна бути зарезервована для мене. Після цього мою заявку зареєстрували на гарячій лінії, і що протягом дня прийде смс із повідомленням про стан моєї заявки. Сьогодні 16.08.2014 а від Дельта Банку ні дзвінка, ні смс не було. І так вже ця історія тянеться уже майже два тижні, де я не можу зняти свої гроші. І як після такого можна довіряти банку??
Дельта Банк
Відповідь банку
16 серпня 2014, 19:22
Шановний roman30,
для вирішення ситуації прохання направити на consultant@deltabank.com.ua Ваші дані.
Очікуємо зворотного зв'язку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Проблеми при знятті готівки з доларового рахунку