Не работае Ваш номер
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Sova89, у Вас наверно тариф обычный. Дело в том, что 0 800-500-600 — линия для VIP клиентов. Кто VIP или нет определяют по номеру телефона, который был указан при открытии счёта. Поэтому если Вы VIP, то нужно звонить именно с того телефона, который Вы указали. Также можно на горячей линии попросить добавить ещё один телефон, но для этого телефона Вы уже не сможете использовать Pin-Code, если пользовались, т.к. это доп. номер, а чтоб пользоваться Pin-Code — нужно использовать основной.
Мне ещё ни разу за всё время не сказали что линия перегружена. Поэтому рекомендую перейти на VIP или звонить сразу на городской
Мне ещё ни разу за всё время не сказали что линия перегружена. Поэтому рекомендую перейти на VIP или звонить сразу на городской
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
дозвольте зазначити, що у разі завантаженості лінії 0 800-500-600, Вам надається можливість звертатися до Контакт-Центр Банку:
— За номером 044 428-95-95;
— За допомогою скайп-телефонії (deltabank_ukraine);
— Через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку: deltabank.com.ua / contact_center.
Дякую за запитання!