Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе відношення до клієнтів!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
okorolo 29 квітня 2014, 16:05
Я клієнтка банку, обслуговуюсь на відділенні Київське #34. Після закінчення дії мого депозитного валютного договору постійно виникають проблеми з зняттям коштів. Я щодня прихожу на відділення і чую різні відмовки!!! Мною було написано кілька скарг на які більше місяця я не отримую відповідь!!! Поясніть в чому проблема?!!! Чому я не можу знімати кошти в межах встановлених нац.банком!????
Дельта Банк
Відповідь банку
29 квітня 2014, 16:17
Шановний okorolo,
для перевірки інформації, викладеної у Вашому повідомленні, просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ рахнку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Коментарі - 1

+
0
Dennn
Dennn
29 квітня 2014, 19:29
#
Да, видно у Дельта Банка действительно серьёзные проблемы, но достойный банк даже в такой ситуации не должен падать в грязь лицом! А сотрудники банка при этом нагло обманывают и хамят!!! После такого поворота событий, даже если экономическая ситуация наладится, никто из пострадавших от хамства и безобразного отношения к клиентам не придёт больше в Дельта Банк!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися