Мінфін - Курси валют України

Встановити

Оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Aussie 24 квітня 2014, 8:42
Використовуючи myDelta, відривав депозит «Найкращий з любовю online» під 24,5 %. На останьому кроці(вкласти угоду) видало «технічна помилка». Гроші з рахунку зникли(0,00 грн.), сума заблокована, а депозит не оформленно. Я зареєстрував помилку в службі тех. підтримки. Лише через 10 днів сума була розблокована, депозит не оформленно. Замість запланованого очікуваного доходу від депозиту(24,5%), мені були нараховані відсотки(13% за позитивний залишок на рахунку) за 10 днів під час яких кошти були заблоковані. З чим я абсолютно не згоден. Чому я маю втрачати через технічні помилки інтернет-банкінгу?

Наприклад сума в 200 000 грн. під 24,5%. Це 134 грн. щодня. За 10 днів — це 134*10=1340 грн. А під 13% — це 712 грн. Різниця в 580 грн.

У відділенні банку написав звернення на компенсацію, у відповідь на яку отримав:"… нарахування процентів на позитивний залишок коштів по поточному рахунку відбувається на загальну суму, враховуючи заблоковані суми". От і вся їх відповідь) Я вніс кошти на рахунок для того щоб відкрити депозит, а не для залишку на рахунку. І, взагалі, я не міг з ними нічого роботи, так як «заблокованно»(0.00 грн.), через що і звернувся за компенсацією.

Отже, замість «оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!», я отримав відвідування відділення банку, дзвінки до Контакт-Центру та від Служби підтримки, і неоформленний депозит,

Після цього ваші слова «Ми дбаємо про те, щоб співпраця з Дельта Банком була вигідною і комфортною для вас. Тому з метою економії часу, сил і грошей клієнтів ми забезпечили їм можливість оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!» є просто жалюгідними!

Дякую, Дельта, за те, що подбали про мене.
Дельта Банк
Відповідь банку
24 квітня 2014, 8:48
Шановний Aussie,
для перевірки інформації, викладеної у Вашому повідомленні, просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ рахнку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Коментарі - 1

+
0
DeltaBank
DeltaBank
25 квітня 2014, 13:44
#
Шановний Aussie,
інформація надана в особистих повідомленнях.
Дякуємо за звернення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Оформляти депозити, зробивши всього 3 кліки!