Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга! Oh, my Delta

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Aussie 20 березня 2014, 12:28
Під час відкриття депозиту 12.03.2014 через MyDelta, на останьому кроці(укласти угоду) сталась техн. помилка. Гроші зникли, депозит не був укладений, операція заблокована. Технічна помилка була зареєстрована службою підтримки. На запитання як швидко і яким чином дана проблема буде вирішена, мені повідомили: «Дане питання буде вирішене найблищим часом, Депозит буде укладений датою техн. помилки або буде надана компенсація, і що після вирішення цього питання ми вас проінформуємо». Лише сьогодні 20.03.2014, сума була розблокована. Депозит я відкривав на 12 міс. під 24,5%. Сума — 150 000 грн. Сьогодні мало б бути нараховано близько 800 грн. за 8 днів(150 000/100*24,5/365*8=800 грн.)
Але ви лише розблокували суму. Я не мав доступу до своїх коштів. Я нічого не отримав за те що ви користувались моїми коштами продовж 8 днів. Служба пітримки надала не достовірну інформацію. Мене не було проінформовано про розблокування суми та про те що депозит не вкладений. Компенсація не надана.
Прошу надати мені компенсацію у повному обсязі(Зауважте, що кошти були надані банку під 24.5%, а не під 13% від залишку на рахунку). Я розумію що депозитна угода не була укладена через техн. помилку, але чому я маю втрачати через несправність вашої системи інтернет-банкінгу?
Дельта Банк
Відповідь банку
20 березня 2014, 16:18
Шановний Aussie,
в описанній Вами ситуації, рекомендуємо звернутися до відділення Дельта Банку для написання відповідної заяви.
Дякуємо за звернення.

Коментарі - 2

+
0
scar
scar
20 березня 2014, 12:56
#
У меня тоже была такая ошибка в mydelta! Вам надо подойти на отделение где будете забирать договор и написать заявление об ошибки.
Мне в течении месяца выплатили компенсацию на дебетную карту. :)
+
0
DeltaBank
DeltaBank
20 березня 2014, 16:18
#
Шановний Aussie,
в описанній Вами ситуації, рекомендуємо звернутися до відділення Дельта Банку для написання відповідної заяви.
Дякуємо за звернення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися