Депозити та обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- vvvvvvv777
- 15 березня 2014, 22:42
- #
Шановний Борис Зора, а як Вам відсутність бескоштовної гарячої лінії, поповнення рахунку за 10грн або бескоштовно через пошту, зате грощі гуляють до 10 днів. Багато банків з такими перевагами? Та й інтернет-банкінг не в призерах пасеться, хоча звісно не найгірший.
Наприклад, вносити готівку та знімати валюту на(з) рахунок(-ку) Дельтабанку краще через інщі банки. Це показник?
Наприклад, вносити готівку та знімати валюту на(з) рахунок(-ку) Дельтабанку краще через інщі банки. Це показник?
- +
- 0
- vvvvvvv777
- 15 березня 2014, 22:58
- #
По депозитах відсоток, дійсно, один з найвищіх, але він залежить від надійності банку зворотньою залежністю.
А з обслуговуванням Вам пощастило. Особисто я неодноразово зіткався з некомпетентністю і навіть ніс збитки, бо довіряв.
А з обслуговуванням Вам пощастило. Особисто я неодноразово зіткався з некомпетентністю і навіть ніс збитки, бо довіряв.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Підняли відсоткову ставку на депозити на період кризи: грн. на 1%, дол. на 0.5%, а також є можливість владу під 26%
Онлайн можна зробити вклад, вчасно перераховують відсотки. Безвідсоткове зняття готівки :)
Максимальна незручність, яка була — нарахували відсотки в якомусь місяці до 1-го числа, так як 1-ше припадало на вихідний. Готівку банкомати давали знімать, а в кінотеатрі карточку не прийняли (недостатньо коштів) — зателефонувавши, дізнався, що гроші будуть доступними з понеділка.
Не завжди відповідають на скарги, можуть просто відморозиться :(
З усіх банків, якими користувався — цей покищо найкращий.
Сподіваюсь, що це не тимчасова акція по привертанню клієнтів, а довготривала співпраця ;)
дякуємо Вам за конструктивну критику, для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування наших Клієнтів. Також, запевняємо Вас, що ми врахуємо Ваше зауваження щодо обслуговування в Банку, для нас важлива думка кожного Клієнта.
Дякуємо за звернення!