Мінфін - Курси валют України

Встановити

ще раз про надійність дельти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
romandv 10 березня 2014, 17:57
17.02.2014р. банкомат АТМ5272 Дельта банку не видав готівку (4000 грн). було подано заяву про спірну трансакцію. заяву зареєстрували за №1934805. згідно регламенту банку заяву мали б розглянути протягом 5 (п*ять) робочих днів, тобто до 24.02.2014р. проте до сьогодні 10.03.2014 р. я не отримав ні помилково списаних коштів, ні пояснень коли розглянеться моя заява. щоденні звернення на так звану гарячу лінію банку результат — 0. розмови з представниками гарячої лінії, яких індентифіковують як у тюрмі номерами, за шабланом відповідають що зафіксують звернення (куди фіксують і хто буде розглядати моє звернення не знають).
розуміючи, що дзвінки на гарячу лінію недають жодних результатів була подана письмова заява №1958968 від 26.02.2014 р. однак за традицією дельти — ігнорування.
повне ігнорування працівниками банку моїх звернень дає підставу вважати про неправові дії щодо мене, а не повернення коштіва розцінюю як крадіжка особистого майна, що передбачає відповідне звернення в правоохоронні органи. а також в судовому порядку вимагати компенсацію за заподіяні збитки.
у будь-якому випадку враження про надійний банк розвіяні. не рекомендую мати нічого спільного з цим банком.
отже, клієнт для дельти — ніщо.
п.с. скарги у відповідні органи (нбу, прокуратура) подані. чекаю рішення.
Дельта Банк
Відповідь банку
10 березня 2014, 18:07
Шановний romandv,
дозвольте зазначити, що усі Ваші заяви знаходяться на розгляді у відповідальному підрозділі Банку. По факту вирішення порушених Вами питань, Ви будете додатково проінформовані.

Коментарі - 2

+
0
sined
sined
10 березня 2014, 18:09
#
Вам ответили — а мне — я раньше вопрос задал — нет.В банке простая уборщица види у кого сколько денег на депозите.В банке несоблюдается конфидинциальность.Прочитайте мой вопрос.Ваши деньги наверное украли.
+
0
romandv
romandv
10 березня 2014, 18:27
#
А толку з їх відповіді. розмиті, без конкретики, без термінів. коротше — бла-бла-бла...!
ви вірно відмітили «простая уборщица». кваліфіковані працівники в цьому банку не працюють!
мене реально вже цей банк дістав!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися