Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дельта Банк не повертає кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
BogdanK 7 березня 2014, 17:34
Нажаль, але Дельта банк не виконує свої зобов’язання. Відділення по вул. Василіянок 22, що в м. Івано-Франківську повністю ігнорує договір між Банком і Клієнтом стосовно валютного вкладу і поточного рахунку. Мало того, що замовлених грошей просто немає, так вони ще ігнорують постанову Нац. Банку про видачу коштів в розмірі еквівалентному 15000 грн. Відповідь одна – готівки немає. Складається враження, що банк навмисне провокує людей, бо незадоволених, по мимо себе, я бачив багато. Натомість з сайту Дельта Банку приходить відповідь, що жодної проблеми немає і все видається. Також, хочу замітити, що останні два дні консультативний відділ банку взагалі ігнорує всі мої звернення. Звертався на гарячу лінію Нац. Банку, залишав свою скаргу, але жодного результату немає.
Банк втрачає не тільки репутацію, а й довіру. Хочеться замітити, що в інших банках, де я мав також влади, таких проблем немає, отже це просто небажання Дельта Банку виконувати свої зобов’язання.
Звісно, кожен робить свої висновки, але пропоную всіх писати свої коментарі напряму до Регулятора фінансових установ, котрий має дати правову оцінку таким діям, оскільки це явно неправомірні дії.
При необхідності – пропоную створювати ініціативну групу для відстоювання своїх прав у суді.
Дельта Банк
Відповідь банку
7 березня 2014, 19:40
Шановний BogdanK,
Дельта Банк вживає всі можливі заходи щодо безперебійного забезпечення готівковими коштами всіх відділень, враховуючи потреби максимальної кількості Клієнтів Банку, необхідних технічних вимог і норм безпеки.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Коментарі - 2

+
0
artem1515
artem1515
7 березня 2014, 21:41
#
Представьте какая масса людей сейчас снимает деньги, и я в том числе (( отсюда и проблемы наверное
+
0
BogdanK
BogdanK
8 березня 2014, 8:49
#
Люди, читайте текст. Я пишу про дол. США, а не гривню. Гривны достатньо в любому банку і Дельта тут не виключення, бо на гривню жодне обмеження не діє.
Сьогодні Банк мені вдруге намікнув, що в них готівки достатньо і я мушу просто звернутись в банк.
Про який достатній запас готівки ви мені пишете вже другий раз?
Те, що ви всіх за дурнів вважаєте, абсолютно чітко підтверджує ваше ставлення до Клієнтів. Я приходив в ваш банк 8 разів протягом тижня і постійно отримував однакову відповідь від завідуючої відділення. Ви хоч раз зателефонували в те відділення, про яке я вам тут пишу перед тим як давати неправдиву відписку? В очах багатьох клієнтів ви себе дискредитували, а отже за це мусить бути якась відповідальність. Скоріш за все, я припиню свою співпрацю з вами в подальшому, бо вважаю ваші дії ганебними, а ваші відписки безглуздими і такими, що не відповідають жодній реальності.
Поверніть мені кошти і я перестану бути вашим клієнтом і писати тут свої коментарі.
Ганьба Вам! Влада помінялась, а баззаконня як у попередньої.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися