Дельта Банк на Фрунзе, Київ. Соромно за співробітників.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- klient1806
- 7 лютого 2014, 21:05
- #
Доброго вечора! Прочитав відгук клієнта і хочу сказати, що інформація яку він тут викладає не відповідає дійсності! Чесно кажучи я шовкований ситуацією яка сьогодні сталася тому, що сам у цей час був присутній і за всім також спостерігав. Видно було, що консультант тривалий час намагалася спокійно
пояснити клієнту щодо проплат по кредиту, клієнт у свою чергу не бажав розуміти і починав підвищувати голос та ображати консультанта. Я розумію що працівник банку має залишатися спокійним у будь якому випадку, але те, що я побачив на мою думку похитнуло б психіку навіть найврівноважнішої людини, до яких я наприклад відношу себе. Я як клієнт банку часто обслуговуюсь у цьому відділенні і до мене працівники банку відносились належним чином, але я і неодноразово бачив неадекватних людей похилого віку і не заздрю консультантам, які намагаються пояснити їм прості речі! Якщо ви не знаєте що таке інтернет і не вмієте говорити з людбми то раджу не звертатися в банківські структури а зберігати гроші під подушкою!
пояснити клієнту щодо проплат по кредиту, клієнт у свою чергу не бажав розуміти і починав підвищувати голос та ображати консультанта. Я розумію що працівник банку має залишатися спокійним у будь якому випадку, але те, що я побачив на мою думку похитнуло б психіку навіть найврівноважнішої людини, до яких я наприклад відношу себе. Я як клієнт банку часто обслуговуюсь у цьому відділенні і до мене працівники банку відносились належним чином, але я і неодноразово бачив неадекватних людей похилого віку і не заздрю консультантам, які намагаються пояснити їм прості речі! Якщо ви не знаєте що таке інтернет і не вмієте говорити з людбми то раджу не звертатися в банківські структури а зберігати гроші під подушкою!
- +
- 0
- Anonimus0000
- 7 лютого 2014, 22:25
- #
Нажаль ви не знаєте що таке адекватне обслуговування (або ви просто її колега). Запам*ятайте, якщо ситуація накаляється, чи клієнт нервує (а він буде нервувати тому що з її слів вона платила не раз на місяць платню, а два) ну це не не головне, головне що консультант має зїжати і промовчати, або дати відповідь «Згідно правил таких то у нас то то то, якщо ви не згодні можете написати лист у дирекцію чи подати до суду чи почитати правила або ітд ітд.», а так як консультант огразалась на кожну відповідь і потім перешла на крик та щей перед всіма клієнтами і співробітниками вийшла на центр і крикнула «Вон из банка»… Ну вибачте мене, але таку клоунаду ще ніде не бачив. Я все розумію стресова робота ітд, але вам напевно на тренінгах розказують як себе повидити з нервовими клієнтами, і чому я маю страдати і стояти в кінці свого робого тижня все це вислуховувати і бачити цю неадекватну поведінку з двох сторін?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
уверяем Вас, что данная ситуация не типична для Дельта Банка. Мы обязательно разберемся и примем все необходимые меры для того, чтобы подобные инциденты больше не повторились.
Благодарим за то, что сообщили!