негативне враження при роботі через Дельта Банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- test name pzx_001
- 11 лютого 2014, 23:18
- #
Треба знати не стільки самі особливості інтернет банкінгу а особливості міжбанківських переказів, якщо платіж відправили більше 150 тис. грн. на такий самий (дебетний картковий, поточний рахунок, р/р підприємства) слід вказувати правильні реквізити отримувача, якщо через 3 банківських операційних днів гроші не прийшли отримувачу є ймовірність що а) сума зарахувалась не спец. рахунок банку-отримувача «суми до з’ясування» та повернуться через 1-2 операційні дні б) сумму заблокували служба моніторингу банку-отримувача для з’ясування походження коштів і т.п — багато клопоту потрібно буде прийти у відділення та дати який-небудь документ про походження грошей (купля-продаж, грошова винагорода за працю, послуги і т.п., незалежна проф. діяльність).
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
ми щиро співчуваємо про наявність причин, які завдали Вам незручності. Спеціалісти Банку працюють над виправленням ситуації та запевняємо, що найближчим часом вона буде виправлена. Cподіваємося, що даний інцидент не вплине на нашу подальшу співпрацю. Приносимо вибачення за завдані незручності.