Рекэт - мягко сказано!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
В телефонном режиме просили назвать исходящий номер письма — назвали. И попросили сканированную копию — зачем? Неужели в банке не знают, что сами же пишут клиентам?
Вих. №05-1696646
від «31» грудня 2013 року
Шановний Анатолію Федоровичу!
Даним Листом доводимо до Вашого відома, що відповідальними фахівцями АТ «Дельта Банк», надалі по тексту- «Банк», було, проведено службове розслідування щодо руху коштів по Вашому поточному рахунку № 26250904881197, за результатами якого встановлено, що з вини банку-відправника 17.10.2013 року на Ваш рахунок було помилково зараховано платіж, який Ви не сплачували, а саме:
банк-відправник: АТ «Дельта Банк»,
сума: 200,00 (двісті грн. 00 коп.).
Виходячи з вищезазначеного, а також, керуючись положеннями п. 32.3.1, 35.1 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Банк сподівається на Вашу співпрацю щодо виправлення зазначеної ситуації.
Тому, з метою вирішення зазначеного питання, пропонуємо Вам в найкоротший термін направити до Банку:
• відповідну заяву з зазначенням того, що Ви не заперечуєте проти переказу помилково
зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням,
• копію Вашого паспорту та податкового номеру, скріпленими Вашим власним підписом,
та підписом «Копія вірна».
Зазначений перелік документів просимо надати у зручний для Вас спосіб: факс: 0-44-496-36-87 е-таіі: info@deltabank.соm.uа, соnsultant@deltabank.соm.uа, або надіслати поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
Також повідомляємо, що у разі не надходження з Вашого боку в строк до 15.01.2014 року будь-якої заяви стосовно викладених фактів щодо помилкового зарахованих коштів на Ваш поточний рахунок, Банк розглядатиме даний факт, як Ваше погодження щодо виправлення ситуації, що склалася, в частині здійснення переказу помилково зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням.
Проте, дозвольте зазначити, що, станом на 31.12.2013 року, на Вашому поточному Рахунку недостагньо коштів для перерахування вище вказаної суми. 3 метою виправлення графіку Ваших платежів та запобігання виникненню заборгованості пропонуємо Вам в найкоротший термін внести на поточний Рахунок Держателя платіж в розмірі не менше очікуваного мінімального платежу і кошти в розмірі 38,85 грн.
Щиро сподіваємося на взаємопорозуміння та подальшу співпрацю.
Нагадуємо, що у разі виникнення у Вас додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв'язку), а також на сайт: www.deltabank.соm.uа.
З повагою,
начальник Управління з розвитку комунікації
та післяпродажного обслуговування клієнтів
Департаменту клієнтської підтримки Брилова Н.М.
Вих. №05-1696646
від «31» грудня 2013 року
Шановний Анатолію Федоровичу!
Даним Листом доводимо до Вашого відома, що відповідальними фахівцями АТ «Дельта Банк», надалі по тексту- «Банк», було, проведено службове розслідування щодо руху коштів по Вашому поточному рахунку № 26250904881197, за результатами якого встановлено, що з вини банку-відправника 17.10.2013 року на Ваш рахунок було помилково зараховано платіж, який Ви не сплачували, а саме:
банк-відправник: АТ «Дельта Банк»,
сума: 200,00 (двісті грн. 00 коп.).
Виходячи з вищезазначеного, а також, керуючись положеннями п. 32.3.1, 35.1 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Банк сподівається на Вашу співпрацю щодо виправлення зазначеної ситуації.
Тому, з метою вирішення зазначеного питання, пропонуємо Вам в найкоротший термін направити до Банку:
• відповідну заяву з зазначенням того, що Ви не заперечуєте проти переказу помилково
зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням,
• копію Вашого паспорту та податкового номеру, скріпленими Вашим власним підписом,
та підписом «Копія вірна».
Зазначений перелік документів просимо надати у зручний для Вас спосіб: факс: 0-44-496-36-87 е-таіі: info@deltabank.соm.uа, соnsultant@deltabank.соm.uа, або надіслати поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
Також повідомляємо, що у разі не надходження з Вашого боку в строк до 15.01.2014 року будь-якої заяви стосовно викладених фактів щодо помилкового зарахованих коштів на Ваш поточний рахунок, Банк розглядатиме даний факт, як Ваше погодження щодо виправлення ситуації, що склалася, в частині здійснення переказу помилково зарахованих коштів з Вашого рахунку за їх призначенням.
Проте, дозвольте зазначити, що, станом на 31.12.2013 року, на Вашому поточному Рахунку недостагньо коштів для перерахування вище вказаної суми. 3 метою виправлення графіку Ваших платежів та запобігання виникненню заборгованості пропонуємо Вам в найкоротший термін внести на поточний Рахунок Держателя платіж в розмірі не менше очікуваного мінімального платежу і кошти в розмірі 38,85 грн.
Щиро сподіваємося на взаємопорозуміння та подальшу співпрацю.
Нагадуємо, що у разі виникнення у Вас додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв'язку), а також на сайт: www.deltabank.соm.uа.
З повагою,
начальник Управління з розвитку комунікації
та післяпродажного обслуговування клієнтів
Департаменту клієнтської підтримки Брилова Н.М.
Уважаемый k41789,
информация была предоставлена Вам в телефонном режиме.
Благодарим за обращение.
информация была предоставлена Вам в телефонном режиме.
Благодарим за обращение.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На днях получаю письмо из банка, где указано, что «по вине банка АТ „Дельта Банк“ на Ваш счет 17.10.2013г было ошибочно зачислено платеж в сумме 200грн». И теперь я должен заплатить банку 38,82грн за перечисление денег обратно! Более того, предлагается в кратчайшие сроки внести эти деньги с целью предотвращения возникновения задолженности! И сроки ограничены — до 15.01.2014г! Таким образом собираются деньги с клиентов? С миру по нитке — Дельте рубашка?
Прояснить ситуацию по телефону не получилось — оператор 30158 Марина отказалась коментировать письмо банка моей жене, хотя никакой конфиденциальной информации в нем не содержится! А сам я сейчас болею и не то что говорить, двигаться не могу!
Категорически отказываюсь от этой операции — сами допустили ошибку — сами и исправляйте!
Официально заявляю — я разрываю договор № 002-28007-230711 и больше с аферистами дела иметь не желаю!
сообщаем, что данная информация передана в соответствующее подразделение Банка для уточнения и принятия необходимых мер. О результатах сообщим дополнительно.
Благодарим за обращение!