Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вітаю банк з наступаючими святами!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dmytrek 25 грудня 2013, 15:21
Так вийшло, що Дельта Банк став моїм першим банком, де я осблуговуюся не з метою одержання зарплати, а для щоденних потреб. І хоча відкрив потім рахунки в інших установах, ніде так сильно не вкорінився, як тут, головним чином через привабливі тарифи. Півроку тому відкрив один скромний рахунок у гринях, а зараз маю купу рахунків, вкладів і карт, які дозволяють підзаробити не лише проценти від власних коштів, а й повернути по програмі «Повертаємо гроші» частину витрат. За цей час Дельта Банк також наблизився до мене, відкривши поряд відділення та в цілому покращуючи умови.

Звісно є й недоліки. Я обслуговуюся в Києві і Білій Церкві, але побував у відділенні 9 в м. Одеса і хочу дуже похвалити його працівників, привітні, компетентні, терплячі, пригостили кавою, черги відсутні, на жаль тут у мене з таким не стикався. Віп-карта, замовлена в Одесі прийшла через 3 дні, а в Києві — більше 2 тижнів.

Також мінусом є іноді повільна робота myDelta та її інтерфейс — він хоч і простий та логічний, але навігація громіздка — щоб дібратися до найчастіше вживаних операцій, треба клацнути кілька кнопок замість однієї. Було б чудово, якби дали можливість користувачу самому додавати на спеціальне місце на головній сторінці щось на кшталт віджетів, напр. історія операцій по такому-то рахунку, інформація по такому-то рахунку, оплата комунальних послуг, шаблон грошового переказу, курс валют тощо. Варто розширювати далі функціонал, додати можливість дистанційного закриття он-лайн депозитів.

Ставлю п'ятірку як комплімент за продуману маркетингову політику, банк помітно набрав вагу в цьому році.

Сподіваюся на довгострокову плідну співпрацю,
Дмитро
Дельта Банк
Відповідь банку
25 грудня 2013, 15:36
Шановний dmytrek,
щиро дякуємо Вам за теплий відгук стосовно роботи нашого Банку!
Ми передамо Ваші слова подяки спеціалістам Одеського відділення.
Також, дякуємо Вам за конструктивну пропозицію, відносно СДБО «myDELTA». Ми обов'язково приймемо її до уваги! Хочему додати, що в свою чергу, спеціалісти Дельта-Банку постійно працюють над можливостями розширення функціоналу СДБО «myDELTA».
Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю. Ми раді бачити Вас серед наших клієнтів!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися