Мінфін - Курси валют України

Встановити

обслуговування просто страх

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Mayja 20 грудня 2013, 18:27
Добрий вечір,
співробітники цього банку є не вихованими, наглими та безсорромними людьми. Не можуть надати інформацію та насміхаються по телефону, а саме працівниці ужгородського відділення «Дельта Банк». Запитавши у мене всі дані сказала, що зараз перетелефонує на мобільний телефон. Телефонний звінок пролунав через годину. Говорять, прийді у відділення у мене зараз, тут багато людей та займайте чургу. Розмальовані, розфарбовані «кукли барбі».
Рекомендувати цей банк я нікому не буду нівякому разі і звертатись більше теж!

Дуже поганий банк!
Дельта Банк
Відповідь банку
20 грудня 2013, 18:57
Шановна Mayja,
інформація зафіксована і передана у відповідний підрозділ Банку. Для покращення якості обслуговування просимо повідомити деталі, а також Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Дякуємо за відгук.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися