Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незадовільна якість роботи персоналу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
dakko 19 листопада 2013, 1:48
Видали зарплатну картку Дельта-банку. Організація «організованої» видачі то окрема історія. Ще й кредитну картку та додаткові послуги активно нав'язували. Але гаразд — справа банку нас розвести на гроші, наша справа того уникнути. Але справа у іншому. Ще не почав активно користуватись карткою, а вже купа проблем. По-перше, під час видачі картки зауважив на тарифи — перевірка балансу у терміналі іншого банку коштує 2 грн. Спитав дівчину, що оформлювала видачу картки — на «Атмосферу» це розповсюджується? Відповідь — ні. По факту — розповсюджується, влетів на негативний баланс. У «Атмосферних» банкоматах можна тільки зняти готівку без доплат. Далі веселіше. По-друге, ввів особисто з паспорту дані, їх перевірили при видачі картки, а потім у банку та надіслали смс. Пробую сплатити за ком.послуги через i-pay — стоїть ліміт 0 операцій, який можна зняти телефоном. Називаю свої дані, виявляється, що їх ввели неправильно і скористатись своїми грошима для електронної сплати я не можу. По-третє, у системі «my delta» з зарплатної картки теж нічого не сплатиш — треба як мінімум завести електронну дебетну картку. По-четверте, при формуванні рахунку у i-pay тарифи на платіж чомусь УТРИЧІ вищі ніж у Кредитпромбанку (до поглинання Дельтою картка була цього банку). Боюсь навіть уявити з якими труднощами доведеться стикнутись при перереєстрації картки у paypal. У залишку маємо — зіпсований настрій від неможливості вільно розпоряджатись власними грошима, осад від неякісної роботи персоналу (відзначу, що до персоналу call-центру зауваження відсутні — все досить чітко та зрозуміло пояснюють). Сподіваюсь, що це будуть єдині непорозуміння, але-але-але…
Дельта Банк
Відповідь банку
19 листопада 2013, 2:06
Шановний dakko,
приносимо вибачення за ситуацію, що виникла, а також з метою покращення якості обслуговування просимо надати Ваші персональні дані (ПІБ/ІПН/№ договору) та адресу відділення, до якого Ви зверталися, на електронну пошту: consultant@deltabank.com.ua чи info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися