Мінфін - Курси валют України

Встановити

КРАДУТЬ ГРОШІ!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
cyhuvraak 23 жовтня 2013, 19:35
З мого рахунку зникли гроші, і сума чимала. В тому, що винні працівники банку, не має навіть сумніву. Гроші зникли після зняття великої суми готівки в касі, смс про транзакцію не прийшло та транзакція замаскована під поповнення власного рахунку в іншому банку, куди ніякі гроші, звісно, не надходили. Після написання заяви та двох місяців очікування в кол центрі сказали, що банк відповів листом. Ще через два тижні я прочитав лист, де банк казав, що транзакцію здійснив саме я. Рятуйте свої кошти якомога скоріше, шукайте надійніші банки!
Дельта Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2013, 19:46
Шановний cyhuvraak,
ми готові підключитися до врегулювання питання, викладеного у Вашому повідомленні, для чого просимо надіслати Ваші персональні дані (ПІБ / ІПН / № рахунку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Сподіваємося на швидкий зворотній зв'язок!

Коментарі - 5

+
0
DeltaBank
DeltaBank
24 жовтня 2013, 16:37
#
Шановний cyhuvraak,
за Вашим зверненням Банком було надано письмову відповідь на Вашу адресу проживання. У Вас є можливість звернутися до будь-якого зручного відділення Банку і отримати копію офіційної відповіді Банку.
Дякуємо за звернення!
+
0
cyhuvraak
cyhuvraak
31 жовтня 2013, 16:55
#
Письмова відповідь з роздруковківкою транзакцій і ствердженням, що транзакцію провів я. Який сенс в такій відповіді? Мої гроші просто вкрали і банк не зробив нічого щоб їх повернути.
+
0
khali
khali
6 листопада 2013, 23:47
#
Cyhuvraak, тебя обокрали, а ты сидишь и ждешь.
Сиди и жди, пиши на минифине, жалуйся консультантам, а время стирает следы.
+
0
cyhuvraak
cyhuvraak
16 листопада 2013, 14:57
#
Юристи сказали, що судитись з банком в нашій країні є сенс, якщо мова іде про суми більші 10000 грн. А яким ще чином можна повернути гроші я не бачу. От вам і часи/країна, всі транзакції записані, всі все знають але зробити нічого не можна.
+
0
khali
khali
23 листопада 2013, 12:37
#
Говно эти Ваши юристы.
Да и самому Вам, по ходу, деньги не сильно-то и надо.
«Во всём виновата страна, время, люди, банки, но не я»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися