СКАРГА!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- vvvvvvv777
- 27 жовтня 2013, 11:10
- #
Шановна alisa123, заявіть в міліцію-прокуратуру про телефонне хуліганство. Якщо вони не допоможуть, тоді можете жартувати з хуліганами, наприклад, що Вам президент дозволив спати і не сплачувати кредит, або занести цей номер у чорний список.
Шановні керівники «Дельта Банку»! 23.07.2014 з номерів +38044956589 о 18:32 та+38044956580 18:39 подзвонив невідомий, навіть не сказав свого імені, просто представивився працівником Вашого банку.Ситуація така, я до Вашого банку ніякого відношення не маю взагалі, але у моєї матері є кредит у Дельта Банку, так названий працівник назвавши її ПІБ запитав чи знаю я її і чи давно бачила, на що я відповіла, що знаю,і часто бачусь.
потім він почав казати, що 28 червня відбувся суд, по рішенню якого у моєї матері заберуть майно за заборгованість по кредиту, яка складає 3000 тисячі.У відповідь, я його запитала, що якщо був суд то чому поштою не прийшла повістка, або рішення суду, на що він мені сказав, що суд має право не повідомляти,і йому доручили подзвонити, а коли зрозумів, що на цю брехню я не повелась, то почав запинаючись брехати, що через ситуацію в країні листа не надіслали, або через те, що Укрпошта погано працює,і тому не дійшов лист.Коли я сказала, що з суду має приходити заказний лист, він почав щось не розбірливо буркотіти, а потім запитав, чи люблю я свою матір, не почувши моєї відповіді, почав мене звинувачувати, що я погана дочка і саме через мене у моєї матері заберуть майно,і посадять її до в*язниці, я попросила, щоб він мене не діставав, на що у відповідь він почав на мене кричати, погрожувати.я в свою чергу не витримала цих істерик,і не нормативною лексикою вказала йому куди йому піти,і поклала трубку, на що він мені передзвонив,і почав погрожувати, що зробить усе, щоб мене посадити,і т.д.Будь ласка зверніть увагу на те, як ваші працівники спілкуються з людьми, які навіть не являються клієнтами банку, або відправте їх на відповідні курси, тому що я не збираюсь терпіти такої не поваги до себе, тим більше, ще раз наголошую, Я НЕ КЛІЄНТ Вашо банку!!! І взагалі звідки Дельта банк, має мої контактні дані, моя матір їх не надавала!!!І ніхто інший теж! Я буду подавати скарги, до міліції, прокуратури, та до уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, на Ваш Банк.
потім він почав казати, що 28 червня відбувся суд, по рішенню якого у моєї матері заберуть майно за заборгованість по кредиту, яка складає 3000 тисячі.У відповідь, я його запитала, що якщо був суд то чому поштою не прийшла повістка, або рішення суду, на що він мені сказав, що суд має право не повідомляти,і йому доручили подзвонити, а коли зрозумів, що на цю брехню я не повелась, то почав запинаючись брехати, що через ситуацію в країні листа не надіслали, або через те, що Укрпошта погано працює,і тому не дійшов лист.Коли я сказала, що з суду має приходити заказний лист, він почав щось не розбірливо буркотіти, а потім запитав, чи люблю я свою матір, не почувши моєї відповіді, почав мене звинувачувати, що я погана дочка і саме через мене у моєї матері заберуть майно,і посадять її до в*язниці, я попросила, щоб він мене не діставав, на що у відповідь він почав на мене кричати, погрожувати.я в свою чергу не витримала цих істерик,і не нормативною лексикою вказала йому куди йому піти,і поклала трубку, на що він мені передзвонив,і почав погрожувати, що зробить усе, щоб мене посадити,і т.д.Будь ласка зверніть увагу на те, як ваші працівники спілкуються з людьми, які навіть не являються клієнтами банку, або відправте їх на відповідні курси, тому що я не збираюсь терпіти такої не поваги до себе, тим більше, ще раз наголошую, Я НЕ КЛІЄНТ Вашо банку!!! І взагалі звідки Дельта банк, має мої контактні дані, моя матір їх не надавала!!!І ніхто інший теж! Я буду подавати скарги, до міліції, прокуратури, та до уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, на Ваш Банк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
з метою врегулювання Вашого питання просимо надати до Банку наступні документи:
— письмову заяву, скріплену Вашим підписом, а також вказати адресу для надання відповіді;
— копію документу, який підтверджує, що вказаний Вами номер телефону належить саме Вам, таким документом може бути Договір про надання послуг коммунікації або квитанція про оплату послуг зв'язку.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що дана процедура являється стандартною та у випадку відсутності вказаних вище копій документів ми не будемо мати можливості внести будь-які зміни в існуючу базу даних та вирішити Ваше питання по суті.
Вказанні вище копії документів пропонуємо надати зручним для Вас способом:
• факс: 0-44-496-36-87,
• e-mail: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua,
• або надіслати поштою за адресою: вул.Фрунзе, 39, Київ, Україна, 04080.
Ми співсуваємо про наявність причин, які доставили Вам незручності.