Жалоба на банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Шановні громадяни!!!
Анонс банку!!!
Я є клієнтом Дельтабанку,( працюю дрібним підприємцем) — постійним та незмінним з початку його створення.
В цьому моменті це був один з кращих банків. Проте за останні місяці якість обслуговування суттєво погіршилась.
Так 19 го числа у відділенні по пр. Палладіна мені пообіцяли, як ВІП клієнту без черг та проблем
провести просту ковертацію моїх коштів з гривни у долари в межах встановлених лімітів.
Я передзвонив та домовився про це. ПРОТЕ 19-го лютого вийшов «збій» ніби-то з причини того, що касир
«забула» про вказівку керуючого забезпечити потреби ВІП-клієнта. Ну, українці — народ терплячий, я домовився на наступний день
20-го лютого я уже прочекав цілий день (вони з кимось зідзвонювались… ) потім перед очами моїми продали з каси 400 доларів,
А орієнтовно о 16.00 сказали, що в країні надзвичайна ситуація — лімітів на валюту нема і не буде…
От такий-то став банк!!!
НАПЕВНЕ ЦІ С… А… НІ БАНКІРИ ПАКУВАЛИ ДОЛАРИ ЗЛОЧИНЦЯМ У ЛІТАКИ ...!!! ГАНЬБА!!!
МОЇ СКАРГИ, ПАНЕ ЛАГУН, ВИ МАЄТЕ!!! Номери скарг 1946269 та 1946245
Анонс банку!!!
Я є клієнтом Дельтабанку,( працюю дрібним підприємцем) — постійним та незмінним з початку його створення.
В цьому моменті це був один з кращих банків. Проте за останні місяці якість обслуговування суттєво погіршилась.
Так 19 го числа у відділенні по пр. Палладіна мені пообіцяли, як ВІП клієнту без черг та проблем
провести просту ковертацію моїх коштів з гривни у долари в межах встановлених лімітів.
Я передзвонив та домовився про це. ПРОТЕ 19-го лютого вийшов «збій» ніби-то з причини того, що касир
«забула» про вказівку керуючого забезпечити потреби ВІП-клієнта. Ну, українці — народ терплячий, я домовився на наступний день
20-го лютого я уже прочекав цілий день (вони з кимось зідзвонювались… ) потім перед очами моїми продали з каси 400 доларів,
А орієнтовно о 16.00 сказали, що в країні надзвичайна ситуація — лімітів на валюту нема і не буде…
От такий-то став банк!!!
НАПЕВНЕ ЦІ С… А… НІ БАНКІРИ ПАКУВАЛИ ДОЛАРИ ЗЛОЧИНЦЯМ У ЛІТАКИ ...!!! ГАНЬБА!!!
МОЇ СКАРГИ, ПАНЕ ЛАГУН, ВИ МАЄТЕ!!! Номери скарг 1946269 та 1946245
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
информация, изложенная в Вашем сообщении, была принята во внимание и передана в ответственное подразделение Банка для уточнения. О результатах Вы будете дополнительно проинформированы.
Мы сожалеем о наличии причин, доставивших Вам неудобства.