Мінфін - Курси валют України

Встановити

кто нибуть зитает заявления?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
po3nakom 11 вересня 2013, 11:19
Взяла в банке кредит. Последних два платежа попали не на тот счет. Написала два заявления с просьбой перевести деньги в отделении с предоставлением всех документов результата нет. регулярно с апреля месяца идут письма следующего содержания

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що з метою більш поглибленого вивчення порушеного Вами питання та прийняття щодо нього конструктивного рішення, пропонуємо Вам надати до Банку відповідну заяву із зазначенням точного номеру рахунку з якого необхідно перерахувати кошти та суму грошових коштів, завірену Вашим підписом, а також відомості про точні реквізити розрахункового рахунку, на який слід переказати кошти, а саме:

МФО Банку отримувача;
ЄДРПОУ Банку отримувача;
розрахунковий рахунок (указаний повністю), на який необхідно перерахувати кошти.

Варто додати, що дана процедура є стандартною і в разі відсутності вищеперелічених документів ми не матимемо можливості вирішити Ваше питання по суті.
Отже, зазначені копії документів пропонуємо надати у зручний для Вас спосіб:

факс: 0-44-496-36-87,
e-mail: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua,
або надіслати поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
звернувшись до найближчого відділення Банку.

Сподіваємося, що надані пояснення та рекомендації сприятимуть скорішому вирішенню ситуації, що склалася.
Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також на сайт: deltabank.com.ua/.

ОТПРАВИЛА ЭЛЕКТРОННОЙ ПОЧТОЙ ЕЩЕ ОДНО ЗАЯВЛЕНИЕ С ДОКУМЕНТАМИ ПОЛУЧАЮ ОТВЕТ

Благодарим Вас за Ваше письмо.
В ответ на Ваше обращение сообщаем, что по факту получения предоставленных Вами документов создана заявка № 1453835 на проведение служебного расследования.
О результатах рассмотрения Вашего заявления Вы будете проинформированы дополнительно в письменном виде с помощью почтовой связи.
Напоминаем, что в случае возникновения дополнительных вопросов относительно обслуживания в АО «Дельта Банк», Вы всегда можете обращаться за консультацией в Контакт — центр Банка по телефону: 0 44 428 95 95 или 0 800 500 600 (тарификация звонков согласно тарифам Вашего оператора связи), а также на сайт: deltabank.com.ua/

В СЕНТЯБРЕ ПОЛУЧАЮ ОТВЕТ

У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що з метою більш поглибленого вивчення порушеного Вами питання та прийняття щодо нього конструктивного рішення, пропонуємо Вам надати до Банку відповідну заяву із зазначенням точного номеру рахунку з якого необхідно перерахувати кошти та суму грошових коштів, завірену Вашим підписом, а також відомості про точні реквізити розрахункового рахунку, на який слід переказати кошти, а саме:

МФО Банку отримувача;
ЄДРПОУ Банку отримувача;
розрахунковий рахунок (указаний повністю), на який необхідно перерахувати кошти.

Варто додати, що дана процедура є стандартною і в разі відсутності вищеперелічених документів ми не матимемо можливості вирішити Ваше питання по суті.
Отже, зазначені копії документів пропонуємо надати у зручний для Вас спосіб:

факс: 0-44-496-36-87,
e-mail: info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua,
або надіслати поштою за адресою: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б.
звернувшись до найближчого відділення Банку.

Сподіваємося, що надані пояснення та рекомендації сприятимуть скорішому вирішенню ситуації, що склалася.
Нагадуємо, що у разі виникнення додаткових питань стосовно обслуговування в АТ «Дельта Банк», Ви завжди маєте можливість звертатися за консультацією до Контакт — центру Банку за номерами телефонів: 0 44 428 95 95 або 0 800 500 600 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора зв’язку), а також на сайт: deltabank.com.ua/.

У МЕНЯ ВОПРОС СКОЛЬКО РАЗ НУЖНО ОТПРАВИТЬ ЗАЯВЛЕНИЕ И ЧЕРЕЗ СКОЛЬКО ВРЕМЕНИ РЕШИТСЯ ВОПРОС О ПЕРЕВОДЕ ДЕНЕГ С ОДНОГО СЧЕТА ВАШЕГО БАНКА НА ДРУГОЙ СЧЕТ В ВАШЕМ БАНКЕ.
С ув. Слободенюк
Дельта Банк
Відповідь банку
11 вересня 2013, 12:36
Уважаемая po3nakom,
как и сообщалось ранее, для решения Вашего вопроса необходимо предоставить в Банк корректное заявление с указанием полных номеров счетов и суммы, которую необходимо перечислить.
Заявление с подтверждающими документами у Вас есть возможность предоставить удобным для Вас способом:
— по электронной почте: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua;
— по факсу: 044 496 36 87;
— по почте: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б;
— или обратившись в любое удобное для Вас отделение Банка.
Для получения дополнительной консультации по данному вопросу у Вас есть возможность обратиться в Контакт-Центр Банка: 044 428 95 95.
Спасибо за Ваше обращение и надеемся, что указанные разъяснения будут способствовать дальнейшему взаимовыгодному сотрудничеству.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися