В нас вимагають погасити богр, який було погашено достроково і щей переплачено!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Між нами є дуже велике непорозуміння і мені хотілося б уже кінець кінців вирішити цю проблему яку ви самі створили!!!
Моя мама, Степанюк Галина взяла у вас позику, яку погасила достроково і щей переплатила, усі квитанції про сплату ми зберігаємо
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили ваші працівники, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона вам переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює вашим працівникам протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ у вас!
Де ви понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Є у вас якась відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Вам же ж пересилали кілька раз платіжку, чому ви не займаєтесь своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто вам не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! Це вже ви перейшли усі межі!!!
Будь ласка, звясуйте у чому справа? І хто у вас відповідальний за цю роботу хай і відповість за цю помилку і «не травіть » людям життя. Доведіть доладу цю справу, і ми чекаємо на ваш дзвінок з вибаченням!!!
Дякую.
Чекаю на вашу відповідь
Наталія Степанюк
для урегулирования описанного вопроса просим Клиенту связаться с Банком любым удобным для неё способом. Электронные адреса Банка info@deltabank.com.ua, consultant@deltabank.com.ua Номера Контакт-центра: 0-800-500-600, 044-428-95-95. Есть также возможность связаться со специалистом Банка с помощью скайп-телефонии или же через форму обратной связи, которая представлена на официальном сайте Банка — deltabank.com.ua/contact_center/ask/