Со счета в банке пропали 10 тыс грн, хамское отношение сотрудников
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
02.03 — это субота была, если Вы платеж и отправили, то провелся он только понедельником 04.03. Возможно Вы не совсем верно указали реквизиты для оплаты (там как-то запутано нужно в назначении платежа указывать, как именно — не помню). Три дня по закону деньги лежат на невыясненых, тоесть это 5, 6 и 7 марта. С 8 по 10 включительно выходные. Ждите свои деньги сегодня — либо вернут на банк-отправитель, либо зачислят
- +
- 0
- Natalkastep
- 16 березня 2013, 20:36
- #
Моя мама, взяла позику, яку погасила достроково і щей переплатила, усі квитанції про сплату ми зберігаємо
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили працівники банку, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює працівникам банку протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ!
Де тільки понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Повинна бути відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Чому працівники банку не займаються своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто уже давно не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! ось тут вже перейшли усі межі!!!
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили працівники банку, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює працівникам банку протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ!
Де тільки понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Повинна бути відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Чому працівники банку не займаються своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто уже давно не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! ось тут вже перейшли усі межі!!!
А у меня сегодня такое случилость. Положил в интернет-банке 23/04/13, 2100 грн на депозит спробуй-online, а сегодня смотрю там 0,00 грн. Позвонил в колцентр, сказали перезвонят! А до этого пополнял счет мобильного на МТС, 20 грн банк взял со счета, а пополнение до сих пор не пришло, уже полторы недели, тоже ходил в банк, также звонили в колцентр, говорят, ждите мы вам позвоним, но не звонят больше.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
как уже сообщалось, средства 07.03.2013 г. были возвращены в банк-отправитель в связи с некорректно указанными реквизитами в электронном платежном документе. Спасибо за обращение!