Хуже банка не встречал...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Это хитроопая уловка многих банков. Разрезали карту или просто сказали, все в расчете — свободны. А потом начинают звонить коллекторы, дескать счет не был закрыт, еще там какие-то услуги Вам в подарок подключили, банк бедолага его обслуживал счет и усердно рисовал Вам долг.
Каждый счет/карта должны быть закрыты, подтверждением этому справка от банка у клиента.
Каждый счет/карта должны быть закрыты, подтверждением этому справка от банка у клиента.
- +
- 0
- Natalkastep
- 16 березня 2013, 20:37
- #
Моя мама, взяла позику, яку погасила достроково і щей переплатила, усі квитанції про сплату ми зберігаємо
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили працівники банку, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює працівникам банку протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ!
Де тільки понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Повинна бути відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Чому працівники банку не займаються своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто уже давно не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! ось тут вже перейшли усі межі!!!
Та ось вже три роки, по одній помилці, яку допустили працівники банку, моїй мамі надзвонують щотижня вимагаючи щоб вона погасила богр.
Який борг, шановні???? вона переплатила, у нас усі квитанції на руках!!!
Це моя мама пояснює працівникам банку протягом трьох років, і копії платіжок пересилала і у відділенні де робила пересилку їй дали виписку що дійсно були перераховані ці гроші і також вона вислала цей документ на адресу що їй сказали по телефону, і на гарячу лінію передзвонювала… але то не банк — то ДУРДОМ!
Де тільки понабирали таких НЕКВАЛІФІКОВАНИХ працівників що не можуть прихід рознести правильно а потім звинувачують у несплаті клієнтів!!!
Повинна бути відповідальна особа за рознесення погашень кредиту?????
Чому працівники банку не займаються своєю роботою, перевіркою своїх помилок, замість видзвонювати, вимагати гроші які ніхто уже давно не винен, залякувати тюрмою, а тепер вже і влучинням майна на заборговану суму!!! ось тут вже перейшли усі межі!!!
Через три года банк уже наврядли что либо докажет в суде, срок исковой давности прошел.
С банком нужно не по телефону говорить, а только письменно с уведомлением и описью. В письме запретить банку распространение конфиденциальной информации, указать не не согласие с долгом и потребовать детального разъяснения о причине возникновения долга и т.п. Можно к письму копии платежек приложить и чего там еще.
С банком нужно не по телефону говорить, а только письменно с уведомлением и описью. В письме запретить банку распространение конфиденциальной информации, указать не не согласие с долгом и потребовать детального разъяснения о причине возникновения долга и т.п. Можно к письму копии платежек приложить и чего там еще.
- +
- 0
- Natalkastep
- 18 березня 2013, 16:48
- #
Дякую, ми так і думали зробити, бо пояснення по телефону, і вислані платіжки по скайпу не дали жодного результату. Подивимось чи з листом письмовим спрацює.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
уточнить информацию о состоянии задолженности по Вашей кредитной карте у Вас есть возможность, обратившись в Контакт-центр Банка по телефонам 0 800 500 600 или 044 428 95 95 или с помощью Skype-телефонии. В случае оспаривания операций снятия средств Вы можете обратится в Банк с письменным заявлением для проведения служебного расследования. Спасибо за обращение!