Внимание! Обратите внимание на пункт 2.1
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Если Вы согласились оформить пластиковую карту от Дельта Банка, тогда обязательно прочитайте пункт 2.1 договора на обслуживание этой карты!!!
Который официально называется так:
ДОГОВІР № банківського рахунку фізичної особи з випуском платіжної карти
пункт 2.1 звучит так:
2.1. Банк приймає розрахункові документи Клієнта протягом усього робочого дня та виконує їх протягом двох робочих днів в операційний час (операційний час Банку: понеділок — п'ятниця; з 9.00 по 17.00, крім вихідних, святкових і неробочих днів], окрім операцій, які виконуються з використанням платіжної картки та систем дистанційного обслуговування Клієнта.
Это значит, что банк имеет право никогда не зачислять средства на Вашу пластиковую карту без каких либо объяснений согласно этого пункта договора без каких либо последствий для банка!!!
При этом банк на странице Стандарти обслуговування пишет о себе такое:
ДОСТУПНІСТЬ та ОПЕРАТИВНІСТЬ
КОМПЕТЕНТНІСТЬ та ПРОФЕСІОНАЛІЗМ
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ та НАДІЙНІСТЬ
ЧЕСНІСТЬ та ВІДКРИТІСТЬ
ПОВАГА та ТУРБОТА
ОРІЄНТАЦІЯ НА ПРОДАЖІ та ГАРАНТІЯ ЗАЯВЛЕНОГО РЕЗУЛЬТАТУ
Каким образом оперативность и надёжность могут сочетаться с беспределом предлагаемом клиенту банка в договоре?!