Мінфін - Курси валют України

Встановити

Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
franklin0109 14 жовтня 2017, 12:27
Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит. Дзвінки зі сторони відповідальних співробітників Банку, і колекторів здійснюються з метою надання рекомендацій і пояснень про необхідність своєчасного виконання зобов'язань перед Банком. Звертаємо Вашу увагу, що відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
В описаній ситуації рекомендуємо подати відповідну заяву на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.

Коментарі - 1

+
+11
Qwerty1999
Qwerty1999
14 жовтня 2017, 12:58
#
«Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.»

Може він і не такий відвовідальний, ак пише про це Дельта-бот у своїх рекомендаціях…

Або зовсім безвідповідальний, ак це видно з результатів діяльності…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Відгуки про Дельта Банку 📝 / Чому відповідальний працівник не дав відповідь на мій запит.