Ігри з Законодавством
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
А почути мене не входить в інструкції ваших працівників? Підкажіть на якій підставі мене переслідують колектора, яких ваш банк найняв? А просто вибачитися за дії горе працівників у вас не вистачило сміливості?
Vicmal, відповідальні співробітники Банку чітко дотримуються встановлених і затверджених модулів для роботи з Клієнтами Банку, у яких є прострочена заборгованість, не порушуючи норм чинного законодавства України.
Как и всегда — идите мол уважаемый *** куда подальше и не мешайте нам развлекаться
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Спочатку в мене почали запитувати, телефонуючи на робочий корпоративний номер, чи я не «роман юрійович», на відповідь «ні» запитували, чи я не знаю ненароком «андрієнка романа юрійовича». На цьому все закінчувалося. Але згодом з'явився «денисенко» — наглий шантажист, безсовісний вимагач і особа, яка, крім підлого хамства, нічого не сказала в слухавку, який почав вимагати в мене борг того самого «романа юрійовича», а на мої прохання припинити травлю, нагло сміявся і хизувався своєю безкарністю.
Я зателефонував в банк з проханням припинити ці дії, на що мені пообіцяли розібратися. Але, на моє диво, через 5 хвилин зателефонував той самий «денисенко» і почав знову хамити. Після чергового разу кидання мною трубки мене біля тижня не тривожили ці горе працівники. Але вчора знову дзвінок і знову ті самі погрози, тільки голос не «денисенка», а якогось іншого вимагача, який не представляється, а лише кричить, ображає і вимагає. Сьогодні я знову зателефонував в банк і попросив припинити цей шабаш, на що отримав чудову відповідь: «Йдіть в відділення банку і пишіть заяву». А в нашому місті відділення банку не має. І чому я маю їхати кудись шукати ваше відділення? Мені легше зателефонувати 102 і попросити допомоги там, коли ви вимагаєте зробити мене те, чого я не можу зробити по замовчуванні.
Ще раз хочу наголосити, я не андрієнко роман юрійович, мені не знайома ця людина, я не маю боргів перед вашим банком.
Прошу вас припинити мене травити своїми дзвінками і принести вибачення за халатні і наглі дії ваших співпрацівників. Особисто «денисенку», я чекаю його вибачень в нормальній людській формі спілкування.
Дякую
в описаному випадку у Вас є можливість подати відповідну заяву на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.