Оголошення про задоволення вимог кредиторів другої черги АТ «Дельта Банк»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- olganik2008
- 1 грудня 2016, 23:37
- #
Я в шоці!!! хтось може пояснити: в січні вже було повідомлення про початок задоволення вимог кредиторів 2 і 3 черги.а тепер вони повідомляють про початок 2 черги????
На одному з сайтів навіть писали що вже 3 черга кілька місяців назад була задоволена на 15 %.
Як це все розуміть?
На одному з сайтів навіть писали що вже 3 черга кілька місяців назад була задоволена на 15 %.
Як це все розуміть?
Я так розумію, що це було раніше не задоволення вимог кредиторів, а просто виплати вкладникам, в яких в різний час закінчувався строк дії депозиту. В першу чергу виплачували по поточних рахунках і т д.
Дуже цікаво, чи дійде до 4 черги…
Дуже цікаво, чи дійде до 4 черги…
- +
- 0
- olganik2008
- 2 грудня 2016, 13:36
- #
На сайті фгвфо є повідомоеня від 19.01.16 О ГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАДОВОЛЕННЯ ВИМОГ КРЕДИТОРІВ ДРУГОЇ ТА ТРЕТЬОЇ ЧЕРГИ АТ «ДЕЛЬТА БАНК»
Відповідно до рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі — Фонд) від 14 січня 2016 року № 4 уповноваженою особою Фонду на ліквідацію АТ «ДЕЛЬТА БАНК» розпочато задоволення вимог кредиторів другої та третьої черги, відповідно до статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
Виплати здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунки кредиторів, що відкриті в банківських установах, починаючи з 14 січня 2016 року і до повного погашення заборгованості.
Відповідно до рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі — Фонд) від 14 січня 2016 року № 4 уповноваженою особою Фонду на ліквідацію АТ «ДЕЛЬТА БАНК» розпочато задоволення вимог кредиторів другої та третьої черги, відповідно до статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
Виплати здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунки кредиторів, що відкриті в банківських установах, починаючи з 14 січня 2016 року і до повного погашення заборгованості.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Роз'ясніть, будь ласка, хто такі кредитори другої черги, а також загалом порядок, згідно з яким зараз проводяться виплати. Як дізнатися, в якій черзі я перебуваю? Чи розпочато виплати вкладникам, що мали на рахунку більше 200000 грн.?
Задоволення вимог кредиторів (вкладників) АТ «Дельта Банк» здійснюється за рахунок коштів, одержаних в результаті реалізації майна банку, у такій черговості:
1. зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян;
2. грошові вимоги щодо заробітної плати, що виникли із зобов'язань банку перед працівниками до прийняття рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку;
3. вимоги ФГВФО, що виникли, зокрема, внаслідок виведення неплатоспроможного банку з ринку, повернення цільової позики банку, наданої протягом здійснення тимчасової адміністрації;
4. вимоги вкладників – фізичних осіб у частині, що перевищує суму, виплачену ФГВФО;
5. вимоги НБУ, що виникли в результаті зниження вартості застави, наданої для забезпечення кредитів рефінансування;
6. вимоги фізичних осіб, платежі яких або платежі на ім'я яких заблоковано (крім фізичних осіб — суб'єктів підприємницької діяльності);
7. інші вимоги, крім вимог за субординованим боргом;
8. вимоги за субординованим боргом
Уточнити інфромацію безпосередньо по Ваших рахунках є можливість у Контакт-Центрі Банку за номером 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00) або у найближчому відділенні Банку.