Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дельта Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Answer6
Answer6
31 грудня 2015, 15:57
ДБ
Дельта Банк, вы так и не ответили на вопрос: «А почему сотрудники судебного отдела сообщают контактному лицу детали задолженности по кредиту?»
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 16:01
Answer6,
повторно обращаем Ваше внимание, что ответственные сотрудники Банка четко придерживаются установленных и утвержденных модулей для работы с Клиентами Банка, у которых есть просроченная задолженность, не нарушая норм действующего законодательства Украины.
vovan1974
vovan1974
31 грудня 2015, 12:09
на вашем официальном сайте прописан график работы отделений банка 31.12.2015 ваши отделения работают с 9.до 17 Харьковское отделение не работает сказали мы не работаем у меня будет просрочка по кредиту как быть
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 12:31
vovan1974,
информируем, что 31.12.2015 года отделения Дельта Банка работают с 09:00 до 17:00 в режиме консультаций, касса на прием средств на погашение кредитов не работает. Детальнее на сайте Банка — deltabank.com.ua/ru/press/news/2015/12/2294/.
vovan1974
vovan1974
31 грудня 2015, 11:58
почему ваш банк письменно не сообщает клиентам о истечении срока договора о кридитовании и ставит перед фактом о погошении долга
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 12:25
vovan1974, добрый день,
позвольте отметить, что информация о сроке действия Договора кредитования указана в договоре. Также информируем, что согласно Правилам банковского обслуживания физических лиц Банк имеет право отменить автолонгацию договора.
Answer6
Answer6
31 грудня 2015, 0:23
ДБ
А почему сотрудники судебного отдела сообщают контактному лицу детали задолженности по кредиту?
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 9:48
Answer6, доброе утро,
прежде всего хотим отметить, что звонки со стороны ответственных сотрудников Банка, осуществляются с целью предоставления рекомендаций и пояснений о необходимости своевременного выполнения обязательств перед Банком. Обращаем Ваше внимание, что ответственные сотрудники Банка четко придерживаются установленных и утвержденных модулей для работы с Клиентами Банка, у которых есть просроченная задолженность, не нарушая норм действующего законодательства Украины.
baksheev
baksheev
30 грудня 2015, 19:10
Алексей
Скажите пожалуйста.Почему сотрудники Дельта банка отказываються выдавать на руки копию договора.По одному из пунктов подписанного договора у меня на это есть право.
Tatiann
Tatiann
30 грудня 2015, 19:06
Скажіть будь-ласка якщо видали чоловіку кредит, з яким потім стався нещасний випадок, він не взмозі далі платити оскільки пролежав в реанімаціі, потім в ПЛ і тепер стоіть на обліку у Псехіатра? що буде з кредитом якщо він перестане його виплачувати на скільки кредит зросте та які наслідки слід очікувати? та як цього запобігти? якщо і нема кому з рідних за його кредит заплатити? підскажіть будь-ласка.Дякую
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 9:39
Tatianin, доброго ранку,
всі нарахування проводяться в суворій відповідності з умовами Договору кредитування, який був укладений між Клієнтом та Банком.
Для отримання детальної консультації безпосередньо по вказаному Договору кредитування необхідно зателефонувати до Контакт-Центр Банку: 044 428 95 95 або 0800 500 600.
Звертаємо Вашу увагу, що Контакт-Центр працює в будні з 9:00 до 18:00.
IANNA
IANNA
30 грудня 2015, 18:40
Добрий день! У мого чоловіка кредит на 15000 грн, він сплачує кредит у дельта банку через касу, коли відділення закрили, я пішла у ощадбанк щоб сплатити кредит, касир мені сказав що не може здіснити платіж, тому що у мене старі реквізити, цих реквізитів вже не існуєз лютого місяця, але нових реквізитів ми не отримували виходить що всі ці місяці ми куда платили?
Дельта Банк
Відповідь банку
31 грудня 2015, 9:31
IANNA, добрий ранок,
для уточнення фінансової інформації у Вас є можливість:
— Зателефонувати до Контакт-Центру Банку за номерами: 0 800-500-600; 044-428-95-95 (в будні з 9:00 до 18:00);
— Звернутися через форму зворотного зв'язку, яка розміщена на сайті Банку;
— Написати листа на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
ysergy
ysergy
30 грудня 2015, 13:39
у Вас поменялись реквизиты, по каким реквизитам платить кредит если брал товар в магазине в кредит?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 14:08
ysergy, как уже сообщалось, информация об актуальных реквизитах размещена на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/press/news/2015/12/2276/
ysergy
ysergy
30 грудня 2015, 13:24
дельтабанк не отвечает на мой вопрос, почему? только не пишите что я должен позвонить по киевскому номеру или на горячую линию-,, напрямок перевантажено"
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 14:07
ysergy, добрый день,
как уже сообщалось, информация об актуальных реквизитах размещена на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/press/news/2015/12/2276/
ysergy
ysergy
30 грудня 2015, 13:15
брал товар в магазине ,, фокстрот" в кредит, поменялись реквизиты, подскажите по каким реквизитам платить кредит?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 14:06
ysergy, добрый день,
информация об актуальных реквизитах размещена на сайте Банка: deltabank.com.ua/ru/press/news/2015/12/2276/
Answer6
Answer6
30 грудня 2015, 12:32
ДБ
С какой целью совершаются звонки на номера телефонов, которые не являются контактными телефонами Клиента и разглашаются данные, которые являются банковской тайной?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 14:04
Answer6, звонки со стороны ответственных сотрудников Банка осуществляются с целью предоставления рекомендаций и пояснений о необходимости своевременного выполнения обязательств перед Банком.
Answer6
Answer6
30 грудня 2015, 11:33
ДБ
Дельта Банк, я не понял вашего ответа, могли бы для меня тут еще раз ответить на вопрос относительно звонков на номера, которые не являются контактными Клиента?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 12:11
Answer6, как уже сообщалось, звонки осуществляются на все номера телефонов, предоставленные Клиентом при оформлении Договора кредитования.
Answer6
Answer6
30 грудня 2015, 10:58
ДБ
Чи мають право співробітники судового відділу Дельта Банку здійснювати телефоні дзвінки на номер, який був наданий при оформленні кредиту виключно як контактна особа, але НЕ Є контактним номером Позичальника?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 11:31
Answer6, відповідь на Ваше запитання була надана раніше. Для отримання детальних роз'яснень рекомендуємо звернутись до Контакт-Центру Банку: 044 428 95 95 або 0 800 500 600.
deva0752
валентина стрига
30 грудня 2015, 10:29
валентина, владимировка
Добрый день! Как можно узнать остаток по кредитному договору? Раньше приходили смс, было удобнее.А стоимость смс была включена в стоимость услуг?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 10:42
валентина стрига, доброе утро,
для уточнения финансовой информации у Вас есть возможность:
— перезвонить в Контакт-Центр Банка по номерам: 0 800-500-600; 044-428–95–95 (в будни с 09:00 до 18:00);
— обратиться через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Answer6
Answer6
30 грудня 2015, 10:09
ДБ
Дельта Банк, вы не ответили на мой вопрос — соответствует ли предоставленная сотрудником информация действительности — коллекторы работают с людьми, которые не имеют отношения к кредитному договору?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 10:41
Answer6, звонки осуществляются на все номера телефонов, предоставленные Клиентом при оформлении Договора кредитования.
Answer6
Answer6
30 грудня 2015, 9:47
ДБ
Соответствует ли строгим инструкциям, когда сотрудник судебного отдела Дельта Банка Пропенко Виктория Викторовна предупреждает, что коллекторы будут работать и с контактным лицом (при оформлении кредита). Соответствует ли предоставленная сотрудником Дельта Банка информация действительности?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 9:59
Answer6, доброе утро,
обращаем Ваше внимание, что ответственные сотрудники Банка четко придерживаются установленных и утвержденных модулей для работы с Клиентами Банка, у которых есть просроченная задолженность, не нарушая норм действующего законодательства Украины.
trifonVVZ
Валерий заика
29 грудня 2015, 21:11
Валерий, киев
30 грудня я збираюсь проплатити мінімальну суму… Чи буде вона зарахована 31 грудня?
І ще питання — чому зараз не працює ГАРЯЧА ЛІНІЯ, не набирається і телефон головного офісу уКиєві 428-95-95
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 9:24
trifonVVZ, доброго ранку,
перш за все дозвольте звернути Вашу увагу, що Контакт-Центр Банку працює в будні з 09:00 до 18:00: deltabank.com.ua/contact_center/
У випадку внесення коштів в касу Дельта Банку 30.12.2015 року до 16:00 кошти будуть зараховані в цей же день.
anna250386
anna250386
29 грудня 2015, 19:28
Ганна, Староконстантинов
Мени потрибно проплатити 320гр. вже два рази прийшла смс, в який повидомлялося що банк зминив реквизити(два рази за мисяць)я незнаю як бути, на мий телефон поступають дзвинки з погрозами, телефонують моъм друзям и знайомим, шлють смс принизливого и погрожуючого характеру.Я дуже прошу це припинити.Пришлить мени на мою адресу прописки нови реквизити.
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 9:21
anna250386, доброго ранку,
перш за все відзначаємо, що Дельта Банк не змінював реквізити два рази на місяць. Зміни відбувалися 27.10.2015 року та 14.12.2015 року.
Актуальні реквізити розміщені на сайті Банку: deltabank.com.ua/press/news/2015/12/2275/
Додатково зазначаємо, що для отримання детальної консультації безпосередньо по Вашому Договору кредитування рекомендуємо зателефонувати до Контакт-Центр Банку за номером 044 428 95 95 або 0 800 500 600. Вас з'єднають з співробітником відповідного підрозділу, який надасть вичерпні роз'яснення з усіх питань, що Вас цікавлять.
Важливо відзначити, що Контакт-Центр Банку працює в будні з 9:00 до 18:00.
0986309860
0986309860
29 грудня 2015, 19:00
віктор
29.12 зателефонували з банку, що закінчився договір і з вимогою повністю погасити кредит. Хоча щорічно проводиться автоматична лонгація і вдповідно до таблиці погашення я можусплачувати кредит на протязі 11 років мінімальними платежами. Як бути втакомувипадку?
Дельта Банк
Відповідь банку
30 грудня 2015, 9:19
0986309860, доброго ранку,
для отримання детальної консультації безпосередньо по Вашому Договору кредитування рекомендуємо зателефонувати до Контакт-Центр Банку за номером 044 428 95 95 або 0 800 500 600. Вас з'єднають з співробітником відповідного підрозділу, який надасть вичерпні роз'яснення з усіх питань, що Вас цікавлять.
Важливо відзначити, що Контакт-Центр Банку працює в будні з 9:00 до 18:00.
mns1966des
Галина Моисеенко
29 грудня 2015, 16:16
Галина, киев
Какую минимальную сумму выплачивает Ошадбанк клиентам в день? находящиеся в Крыму, И какое ближайшее расположение Ощадбанка к Крыму
Дельта Банк
Відповідь банку
29 грудня 2015, 16:59
Галина Моисеенко, добрый день,
согласно Закону Украины «О системе гарантирования вкладов физических лиц» минимальная сумма гарантированных выплат составляет 10 грн. Адреса отделений Ощадбанка рекомендуем уточнять непосредственно в Ощадбанке.
Головна / Банки України 🏦 / Дельта Банк 💰 / Гаряча лінія Дельта Банку