Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Philologist
Philologist
24 жовтня 2016, 11:56
Здравствуйте. Сегодня пришли делать ежемесячную выплату по кредиту, но кассир сообщила, что реквизиты у нее не высвечиваются, т.е. могли измениться, подтвердить их она не может. Что делать? Платить по реквизитам прошлвх месяцев? Где уточнить? На 044-телефон дозаониться невозможно.
Дельта Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2016, 12:15
Philologist, добрый день,
связаться с Банком у Вас есть возможность следующими способами:
— перезвонить в Контакт-Центр Банка по номеру 044-428–95–95 (в будни с 09:00 до 18:00 — работает в штатном режиме);
— обратиться через форму обратной связи, которая размещена на сайте Банка;
— написать письмо на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися